Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
FAME MMA, największa w Europie federacja freak fight oraz globalna marka bukmacherska Betclic, zawarły nową umowę o współpracy strategicznej na lata 2022-2025. Jednym z głównych założeń na kolejne lata jest poszerzenie współpracy o przedsięwzięcia realizowane nie tylko w ramach FAME – takie jak np. niedawno powstała federacja MOVE.
Nowe obszary współpracy
FAME i Betclic zawarły partnerstwo na okres aż 36 miesięcy. Tak długi horyzont czasowy podobnych umów jest niespotykany w branży freak fight. Zakres umowy obejmować będzie nie tylko współpracę przy realizacji zakładów na gale FAME, ale również daleko idącą współpracę w działaniach komunikacyjnych, promocyjnych oraz wspólne zaangażowanie w nowe przedsięwzięcia z branży rozrywkowej.
Pierwszym rezultatem nowej umowy jest wspólne zaangażowanie w projekt MOVE, gdzie topowi polscy influencerzy będą rozgrywać mecze piłkarskie na specjalnych, widowiskowych zasadach. Włodarze FAME zostali mianowani kapitanami dwóch drużyn, które wezmą udział w turnieju, natomiast zakłady na galę MOVE będą realizowane przez firmę Betclic.
„Kiedy nieco ponad dwa lata temu wchodziliśmy w świat freak fightów i podpisywaliśmy pierwszą umowę z Fame MMA, robiliśmy to w poczuciu wiary w ten projekt i jego duży potencjał biznesowy. Dziś mamy pewność, że była to dobra decyzja. Mamy za sobą wiele ciekawych działań i darzymy się zaufaniem, czego efektem jest przedłużenie współpracy aż o trzy lata i rozszerzenie jej o nowe, wspólne działania”
– mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager firmy Betclic.
Skazani na sukces
Popularność FAME wzrasta z roku na rok. Świadczą o tym wypełnione po brzegi największe hale widowiskowo-sportowe, rekordowe liczby sprzedanych licencji pay-per-view, oraz publiczność oglądająca transmisję z konferencji oraz programów CAGE i F2F. Najbardziej popularnie z nich osiągają oglądalność na poziomie ponad 300 tys. widzów – co stanowi absolutny rekord polskiego YouTube’a.
Jak mówią przedstawiciele federacji, Betclic był motorem napędowym tego procesu. Kontynuacja tak owocnej współpracy pozwala włodarzom FAME ze spokojem spoglądać w przyszłość.
„Wybór Betclic był dla nas zupełnie oczywisty i nie towarzyszyły mu żadne wątpliwości. Uzasadnienie jest proste: zwycięskiego składu się nie zmienia. Nasza dotychczasowa współpraca przebiegała naprawdę modelowo. Co dla FAME jest zupełnie wyjątkowe w tej współpracy to zaangażowanie i profesjonalizm z jakim Betclic działa na rzecz promocji i rozwoju wizerunkowego naszych wydarzeń. Dzięki tej współpracy zrozumieliśmy, czym różni się sponsor od partnera”
– komentuje Krzysztof Rozpara, jeden z właścicieli FAME MMA.
Liczby nie kłamią
Widowiska spod znaku FAME MMA są wyjątkowo angażujące. Dowodem tego jest choćby liczba osób typujących faworytów. Suma wszystkich wygranych zakładów na FAME w Betclic wynosi na chwilę obecną ponad 10 mln zł. Należy do tego dodać 1,5 mln osób obserwujących konto FAME na instagramie czy średnią sprzedaży ppv na poziomie ponad 500 000 licencji. Jak widać, filarem popularności FAME jest zaangażowana społeczność zgromadzona wokół projektu. Perspektywa dalszej, pogłębionej współpracy FAME i Betclic z pewnością jeszcze bardziej wzmocni tę integrację oraz udostępni fanom FAME nowe obszary rozrywki.
Najbliższa gala FAME 16 odbyła się w 5 listopada na Arenie Gliwice.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."