Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Betano podjęło współpracę z gwiazdą NBA Giannisem Antetokounmpo, który został jej pierwszym globalnym ambasadorem.
Dwukrotny MVP NBA i mistrz NBA 2021, Antetokounmpo dołącza do internetowego operatora zakładów sportowych i gier w ramach partnerstwa, które obejmie markowe treści, wydarzenia i działania informacyjne dla społeczności na rynkach Betano.
George Daskalakis, współzałożyciel i dyrektor generalny Kaizen Gaming, powiedział: „Nie mogliśmy prosić o lepszego globalnego ambasadora naszej marki Betano”.
Gracz Milwaukee Bucks – znany również jako The Greek Freak – i Kaizen Gaming, firma macierzysta Betano, mają wspólne greckie „dziedzictwo”. Kaizen działa obecnie w 12 krajach Europy, Ameryki Łacińskiej i Północnej.
„Poza tym, że jest najlepszym aktywnym koszykarzem na świecie, Giannis ucieleśnia wszystko, co cenimy w Kaizen Gaming, czyli ciężką pracę, zaangażowanie, ciągłe doskonalenie, a przede wszystkim pokorę” – kontynuował Daskalakis.
„Chociaż nasze pola mogą być różne, widzimy w nim wszystko, za czym stoimy i dążymy do tego, aby nasza marka i nasza firma były czołowym międzynarodowym graczem twardo stąpającym po ziemi”.
Antetokounmpo zauważył: „Traktuję moje rekomendacje poważnie i zawsze dążę do partnerstwa, które coś dla mnie znaczy.
„W Betano znalazłem świetne dopasowanie, nie tylko w naszej wspólnej pasji do sportu, ale także w naszym dążeniu i poświęceniu do ciągłego doskonalenia”.
Kaizen Gaming nadal rozwija swoje powiązania z głównymi sportami, takimi jak FC Porto, Sporting CP i SL Benfica w Portugalii, Oympiacos FC, Panathinaikos FC i PAOK FC w Grecji, a także Atletico Mineiro i Fluminense w Brazylii.
Kaizen był także pierwszą firmą w branży, która podpisała umowę z FIFA na sponsorowanie Mistrzostw Świata podczas Mistrzostw Świata FIFA Katar 2022.
W tym miesiącu Betano rozszerzyło również swoją współpracę z Rumuńską Federacją Samochodów Sportowych w ramach Rajdowych Mistrzostw Krajowych. W 2023 r. rumuńskie zawody sportów motorowych otrzymają nazwę Betano National Rally Championship (CNRB).
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."