Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Catena Media ogłosiła długoterminową współpracę z wydawcą gazet, Lee Enterprises, w celu dostarczania treści dotyczących zakładów sportowych i kasyn online.Współpraca będzie polegać na tym, że filia z siedzibą na Malcie zostanie wyłącznym partnerem Lee Enterprises w zakresie internetowych zakładów sportowych i gier kasynowych na okres trzech lat. Amerykański wydawca posiada obecnie 77 tytułów (w tym The Buffalo News) w 26 stanach, koncentrując się na wiadomościach lokalnych.
Umowa obejmie również współpracę Cateny z marką bukmacherską Lee Enterprises, Frontpagebets.com, w celu publikowania treści redakcyjnych i reklamowych dotyczących zakładów, które będą wspierane za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych amerykańskiego wydawcy.
Ryan Harper, wiceprezes Catena North America uważa, że transakcja będzie korzystna dla obu firm. „Lee Enterprises jest jednym z największych wydawców w Stanach Zjednoczonych i cieszymy się, że możemy z nimi współpracować w celu dostarczania wysokiej jakości treści redakcyjnych i reklamowych do ich czytelników w całym kraju” – powiedział Harper.
„Współpraca z Lee pozwala nam nadal się rozwijać i udostępniać nasze treści szerszej publiczności” — dodał wiceprezes Catena North America. „Naszą misją jest uczynienie zakładów sportowych i gier kasynowych bardziej dostępnymi i wciągającymi dla graczy, a ta nowa współpraca doskonale wpisuje się w tę ambicję”.Joe Battistoni, wiceprezes Lee Enterprises ds. sprzedaży i marketingu, powiedział, że partnerstwo z Catena Media „pozwala nam rozszerzyć naszą ofertę w tej przestrzeni”. Dodał, że firma „nie może się doczekać współpracy z Catena Media, aby zapewnić czytelnikom wnikliwe i pouczające treści na temat internetowych zakładów sportowych i gier kasynowych”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."