Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2024
Kaizen Gaming, jedna z najszybciej rozwijających się firm zajmujących się technologią gier hazardowych w Europie, nawiązała współpracę z BVGroup, operatorem gier hazardowych online i dostawcą rozwiązań technologii B2B.
Dzięki połączeniu ta pierwsza firma będzie mogła wprowadzić na rynek w Wielkiej Brytanii swoją flagową markę Betano. To posunięcie umożliwi Kaizen Gaming dalsze poszerzanie zasięgu geograficznego i wejście na jeden z najbardziej lukratywnych rynków gier w Europie.
Brent Almeida, CCO BVGroup, skomentował:
„Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Kaizen Gaming przy wprowadzaniu marki Betano na rynek brytyjski, gdzie mamy pewność, że nasza technologia i możliwości operacyjne zapewnią fanom sportu bezpieczne i rozrywkowe wrażenia z gry, jakich oczekują od tak szanowanej marki. ”
W ramach umowy z BVGroup Kaizen połączy swoją popularną markę z zastrzeżoną technologią BVGroup i solidnym doświadczeniem w Wielkiej Brytanii. To połączenie wyposaży Betano UK w wiele najnowocześniejszych rozwiązań bukmacherskich, dzięki czemu będzie mogła przodować w Wielkiej Brytanii. Takie funkcje obejmują zakłady na żywo, ulepszone Accas, wzmocnienia zakładów i dynamiczne narzędzie do tworzenia zakładów.
Co więcej, ponieważ obie firmy nadal mocno angażują się w odpowiedzialne promowanie hazardu, brytyjscy klienci mogą spodziewać się dostępu do szeregu niezawodnych, bezpieczniejszych narzędzi hazardowych.
Więcej o BVGroup
Umowa zostaje zawarta ponad rok po zmianie marki BetVictor na BVGroup. Główna siedziba operacyjna mieści się w World Trade Center na Gibraltarze i zatrudnia ok. 700, jesteśmy jednym z największych pracodawców „na skale”.
W skład grupy wchodzą obecnie takie marki jak:
- BetVictor
- Heart Bingo
- Parimatch UK
- talkSPORT BET
- Wiz Slots
źródło/grafika: bv-group.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."