BetMGM rozszerza współpracę z NHL

Branżowy marketing USA
Adam Brzozowski 21/12/2023

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2023

BetMGM i National Hockey League (NHL) ogłosiły przedłużenie partnerstwa na kolejne lata. BetMGM pozostanie oficjalnym partnerem zakładów sportowych i gier.

BetMGM wykorzysta zdjęcia NHL do zaprojektowania kolejnych gier kasynowych pod marką NHL i drużynowych oraz będzie prezentowana podczas ogólnokrajowych transmisji telewizyjnych przez cały sezon zasadniczy NHL i play-offy o Puchar Stanleya. Wirtualne reklamy BetMGM pojawią się także na lodowisku.

Przypomnijmy iż w ostatnim miesiącu miała premierę pierwsza gra hazardowa oficjalnie zatwierdzona przez NHL. Jest to NHL Blitz, w którym znajduje się logo wszystkich 32 drużyn NHL oraz logo ligi.

Dyrektor generalny BetMGM, Adam Greenblatt, powiedział:

„Nasze przedłużenie partnerstwa z ligą NHL pozwala nam ulepszyć produkt BetMGM i zaoferować fanom niezapomnianą rozrywkę zbudowaną wokół gry, którą kochają. NHL jest bardziej ekscytująca niż kiedykolwiek – to symfonia atletyzmu, pracy zespołowej i umiejętności jazdy na łyżwach. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie naszym klientom wyjątkowych wrażeń na żywo i nowych treści.”

Jason Jazayeri, wiceprezes ds. rozwoju biznesu NHL, dodał:

„Jesteśmy podekscytowani przedłużeniem partnerstwa z BetMGM. Ewolucja naszego partnerstwa z BetMGM będzie koncentrować się na budowaniu unikalnych i fascynujących doświadczeń fanów, a także aktywacji wydarzeń i programowaniu mediów, a wszystko to z myślą o zapewnieniu naszym fanom nowych, ekscytujących sposobów interakcji i angażowania się w sport, który kochają.”

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL