Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2023
BetMGM i National Hockey League (NHL) ogłosiły przedłużenie partnerstwa na kolejne lata. BetMGM pozostanie oficjalnym partnerem zakładów sportowych i gier.
BetMGM wykorzysta zdjęcia NHL do zaprojektowania kolejnych gier kasynowych pod marką NHL i drużynowych oraz będzie prezentowana podczas ogólnokrajowych transmisji telewizyjnych przez cały sezon zasadniczy NHL i play-offy o Puchar Stanleya. Wirtualne reklamy BetMGM pojawią się także na lodowisku.
Przypomnijmy iż w ostatnim miesiącu miała premierę pierwsza gra hazardowa oficjalnie zatwierdzona przez NHL. Jest to NHL Blitz, w którym znajduje się logo wszystkich 32 drużyn NHL oraz logo ligi.
Dyrektor generalny BetMGM, Adam Greenblatt, powiedział:
„Nasze przedłużenie partnerstwa z ligą NHL pozwala nam ulepszyć produkt BetMGM i zaoferować fanom niezapomnianą rozrywkę zbudowaną wokół gry, którą kochają. NHL jest bardziej ekscytująca niż kiedykolwiek – to symfonia atletyzmu, pracy zespołowej i umiejętności jazdy na łyżwach. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie naszym klientom wyjątkowych wrażeń na żywo i nowych treści.”
Jason Jazayeri, wiceprezes ds. rozwoju biznesu NHL, dodał:
„Jesteśmy podekscytowani przedłużeniem partnerstwa z BetMGM. Ewolucja naszego partnerstwa z BetMGM będzie koncentrować się na budowaniu unikalnych i fascynujących doświadczeń fanów, a także aktywacji wydarzeń i programowaniu mediów, a wszystko to z myślą o zapewnieniu naszym fanom nowych, ekscytujących sposobów interakcji i angażowania się w sport, który kochają.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."