Ostatnia aktualizacja: 22 grudnia 2023
Na zakończenie roku, w którym Korona Kielce obchodzi 50-lecie istnienia, jej sponsor bukmacher STS w ramach kolejnej aktywacji sponsorskiej oddał głos kibicom kieleckiej drużyny. Mogli oni poprzez stronę internetową Korony wybrać jeden z trzech projektów renowacji tunelu prowadzącego piłkarzy na murawę. Wygrał projekt numer 3, który otrzymał blisko połowę z oddanych głosów. Renowację tunelu ufundował STS.
Oficjalne otwarcie wyremontowanego tunelu na stadionie w Kielcach miało miejsce 20 grudnia o godzinie 12:00. Akcja „#50Korony” była inicjatywą pozwalającą kibicom decydować o wyglądzie odnowionego tunelu na Suzuki Arenie. Wspólnie z klubem, STS przygotował trzy propozycje, na które fani mieli okazję głosować między 28 a 30 listopada. W sumie w głosowaniu wzięło udział ponad 3500 kibiców, a projekt numer 3, zdobywając 1760 głosów, został uznany za zwycięzcę.
Nowy wystrój tunelu został starannie zaprojektowany, aby zachować ponadczasowy charakter. Kolorystyka nawiązuje bezpośrednio do barw Korony Kielce, a projekt został uzupełniony o istotne detale, takie jak herb, data założenia klubu oraz cytaty i hasła związane z historią „Koroniarzy”.
STS współpracuje z Koroną od tego sezonu
Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS, podkreślił radość z zaangażowania kibiców w inicjatywę i podziękował im za entuzjazm. Współpraca STS z Koroną Kielce trwa od lipca 2023 roku, a firma od samego początku angażuje się w różnorodne projekty, wykraczając poza standardową relację klub-sponsor. Daria Wollenberg, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Koronie Kielce, wyraziła wdzięczność w stronę sponsora za zaangażowanie i wspólne inicjatywy.
STS, oprócz akcji renowacyjnej, wcześniej zrealizował również akcję charytatywną #DorzućMisie, przynoszącą wsparcie leczeniu Leosia Kotarzewskiego, syna byłego piłkarza Korony. Akcja polegała na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądowały na murawie stadionu. Za każdą STS przekazywał 5 zł na leczenie Leosia Kotarzewskiego; łącznie udało się zebrać blisko 23 tys. zł.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."