Bukmacher zasponsorował renowację tunelu Korony Kielce

Branżowy marketing Bukmacherzy
Wiktor Czerwiński 21/12/2023

Ostatnia aktualizacja: 22 grudnia 2023

Na zakończenie roku, w którym Korona Kielce obchodzi 50-lecie istnienia, jej sponsor bukmacher STS w ramach kolejnej aktywacji sponsorskiej oddał głos kibicom kieleckiej drużyny. Mogli oni poprzez stronę internetową Korony wybrać jeden z trzech projektów renowacji tunelu prowadzącego piłkarzy na murawę. Wygrał projekt numer 3, który otrzymał blisko połowę z oddanych głosów. Renowację tunelu ufundował STS.

Oficjalne otwarcie wyremontowanego tunelu na stadionie w Kielcach miało miejsce 20 grudnia o godzinie 12:00. Akcja „#50Korony” była inicjatywą pozwalającą kibicom decydować o wyglądzie odnowionego tunelu na Suzuki Arenie. Wspólnie z klubem, STS przygotował trzy propozycje, na które fani mieli okazję głosować między 28 a 30 listopada. W sumie w głosowaniu wzięło udział ponad 3500 kibiców, a projekt numer 3, zdobywając 1760 głosów, został uznany za zwycięzcę.

Nowy wystrój tunelu został starannie zaprojektowany, aby zachować ponadczasowy charakter. Kolorystyka nawiązuje bezpośrednio do barw Korony Kielce, a projekt został uzupełniony o istotne detale, takie jak herb, data założenia klubu oraz cytaty i hasła związane z historią „Koroniarzy”.

STS współpracuje z Koroną od tego sezonu

Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS, podkreślił radość z zaangażowania kibiców w inicjatywę i podziękował im za entuzjazm. Współpraca STS z Koroną Kielce trwa od lipca 2023 roku, a firma od samego początku angażuje się w różnorodne projekty, wykraczając poza standardową relację klub-sponsor. Daria Wollenberg, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Koronie Kielce, wyraziła wdzięczność w stronę sponsora za zaangażowanie i wspólne inicjatywy.

STS, oprócz akcji renowacyjnej, wcześniej zrealizował również akcję charytatywną #DorzućMisie, przynoszącą wsparcie leczeniu Leosia Kotarzewskiego, syna byłego piłkarza Korony. Akcja polegała na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądowały na murawie stadionu. Za każdą STS przekazywał 5 zł na leczenie Leosia Kotarzewskiego; łącznie udało się zebrać blisko 23 tys. zł.

 

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL