Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2024
Caesars Entertainment, Inc. (NASDAQ: CZR) („Caesars”) i National Hockey League (NHL®) ogłosiły w czwartek 7 marca odnowienie swojego partnerstwa w Stanach Zjednoczonych. Nowa, wieloletnia umowa utrzymuje status Caesars jako partnera w zakresie zakładów sportowych i gier ligi NHL. Po raz pierwszy zapewnia też Caesars Digital dostęp do własności intelektualnej należącej do League w celu tworzenia i promowania gier kasyno z marką NHL.
Odnowiona umowa zapewnia także dostęp do doświadczeń VIP członkom programu lojalnościowego Caesars Rewards oraz możliwości ekspozycji Caesars Sportsbook i Caesars Rewards w krajowych transmisjach meczów play-off Pucharu Stanleya NHL na wybranych rynkach Caesars. Ponadto Caesars będzie mógł nadal korzystać z logo i zdjęć drużyn NHL w aplikacji Caesars Sportsbook oraz mieć dostęp do League Alumni i Pucharu Stanleya w przypadku występów.
Today, we announced the renewal of our U.S. partnership with the @NHL. This multiyear renewal retains Caesars’ status as a Sports Betting & Gaming Partner of the NHL and, for the 1st time, provides Caesars Digital with access to League-owned IP to build NHL-branded iCasino games. pic.twitter.com/U2ZXgHJJC0
— Caesars Entertainment (@CaesarsEnt) March 7, 2024
Platformy Caesars Sportsbook i Caesars iCasino łączą emocje związane z zakładami sportowymi i grą w kasynie online z programem lojalnościowym Caesars Rewards dla użytkowników w wieku 21 lat i starszych. Każdy postawiony zakład nagradza gracza kredytami poziomu zapewniającymi status oraz kredytami nagród, które można wykorzystać do odblokowania światowej klasy doświadczeń Caesars Rewards i zniżkowych wycieczek do miejsc Caesars Entertainment w całych Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Caesars ogranicza rozrywkę dla graczy powyżej 21 roku życia
Caesars Entertainment, największy operator hazardowy w Ameryce Północnej jest liderem branży w zakresie odpowiedzialnej gry i podziela nacisk, jaki liga NHL kładzie na edukację w zakresie odpowiedzialnej gry. Firma egzekwuje ulepszone zasady dotyczące gier dla osób powyżej 21 roku życia, które ograniczają konta Caesars Rewards do osób powyżej 21. roku życia oraz, jeśli jest to dozwolone przez prawo, ograniczają wszystkie opcje gier krajowych, gier wzajemnych, sportu i gier iGaming do osób w wieku 21 lat i starszych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."