Ostatnia aktualizacja: 8 stycznia 2024
Ofensywa medialna wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online nie zwalnia w nowym roku. Planując działania na przestrzeni roku, który wypełnią piłkarskie mistrzostwa Europy oraz igrzyska olimpijskie, Superbet nawiązał współpracę z kanałem Foot Truck na YouTube.
– Cieszymy się z nawiązania tego partnerstwa. Foot Truck to silna marka osadzona na rynku medialnym, gwarantująca wysoką jakość współpracy – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Projekt, który od lat współtworzą Jakub Polkowski i Łukasz Wiśniowski, ma ponad 200 tysięcy subskrybentów na YouTube, a najciekawsze materiały przekraczają pół miliona wyświetleń. Może też pochwalić się zaangażowaną społecznością oraz, co było jednym z kluczowych argumentów, wysokim poziomem merytorycznym treści. Autorzy, którzy odpowiadali za sukces kanału „Łączy nas piłka” i przybliżali Polakom piłkarską reprezentację Polski w czasach jej „prosperity” pod wodzą Adama Nawałki, wykorzystują zdobyte doświadczenie i kontakty, aby dostarczać fanom futbolu atrakcyjne materiały. Z łatwością docierają do interesujących rozmówców, nie tylko przybliżając internautom ich sylwetki, ale również potrafiąc ich otworzyć, wydobywając nieznane opowieści i anegdoty.
Uważnie dobieramy współprace, zwracając uwagę nie tylko na liczby i zasięgi, ale również na merytorykę, wysoki poziom treści i zaangażowanie społeczności. Nie zależy nam na sensacji i suchych klikach. Chcemy zawsze angażować się w projekty, które dają kibicom jakość. To ona jest dla nas kluczowa tak przy pracy nad własnym produktem, jak i podczas decydowania o partnerach. Foot Truck łączy to, czego szukamy na YouTube, pozwalając nam być ważną częścią kolejnego projektu ważnego dla fanów futbolu. To szczególnie ważne w kontekście nadchodzących mistrzostw Europy, ale mamy pomysł na tę współpracę nie tylko w kontekście wielkiego turnieju – tłumaczy Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
Współpraca Superbetu z Foot Truckiem została zawarta na cały rok 2024. W jej ramach na kanale YouTube powstaną autorskie formaty wideo pod Euro 2024, jak również szerokie spektrum futbolowych treści, które będą angażować fanów od stycznia do przynajmniej – grudnia bieżącego roku.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Superbetem jako nowym stałym Partnerem. Szanując naszych widzów, jakość i profesjonalizm są dla nas kluczowe przy podejmowanych współpracach. W przypadku Superbetu byliśmy pewni, że oba te warunki zostały spełnione. Już w poprzednim roku odcinki z ambasadorami Superbetu, Sławomirem Peszką i Jerzym Dudkiem były jednymi z najlepiej oglądanych odcinków Foot Trucka i cieszymy się, że udało się wypracować wzajemne zaufanie i zrozumienie celów obu stron – podkreśla Łukasz Wiśniowski,
a Kuba Polkowski dodaje:
– Partnerstwo ogłaszamy w ekscytującym piłkarsko okresie, przed nadchodzącym EURO 2024, na którym wszyscy spodziewamy się zobaczyć reprezentację Polski, czy kolejnymi występami polskich klubów w europejskich pucharach. Planujemy sporo ciekawych aktywacji dla klientów Superbetu i naszych widzów, nie tylko dotyczących mistrzostw Europy. Ta współpraca otwiera sporo ekscytujących możliwości dla obu stron i jesteśmy pewni, że nasi widzowie również je docenią.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."