Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Gwiazdę Hollywood można zobaczyć grając w grę Amanet „Book of Queen” w zupełnie nowej reklamie telewizyjnej Casino777.be, która właśnie została wydana w Belgii.
AMATIC Industries rośnie na główną siłę w grach online. Amanet jest dziełem gier online tej firmy, która oferuje bogate i stale rosnące portfolio całkowicie nowych i dopracowanych gier w formacie HTML5. Połączenie sprawdzonych gier z rynku naziemnego online i gier zaprojektowanych specjalnie do online sprawiło, że AMATIC ma obecnie silną pozycję na rynku.
Podniecenie graczy osiągnęło nowy poziom dzięki gwiazdorowi Hollywood Jean-Claude Van Damme, grając w grze Amanet „Book of Queen” w nowej reklamie telewizyjnej Casino777.be, która właśnie została wydana w Belgii. Zamiast latać do Las Vegas w swoim prywatnym odrzutowcu, legenda Kick Boxing, Van Damme, woli grać w swoje ulubione internetowe gry. Jego przyjemność jest wyraźnie widoczna w trakcie tej reklamy, gdy wreszcie trafia w „Mega Win”.
Casino777.be to internetowa witryna Casino de Spa, która stała się największym kasynem online w Belgii. Podkreślając osiągniętą popularność, firma stworzyła nową reklamę telewizyjną, którą można również zobaczyć na stronie Casino777.be lub bezpośrednio na YouTube:
Casino777.be i Amanet patrząc wstecz komplementują udaną współpracę od prawie trzech lat. Obecnie belgijskie kasyno online oferuje 50 różnych gier online Amanet, które zachwycają klientów ze względu na ich design, świetną rozgrywkę i niesamowite funkcje. Ponadto technologia HTML5 firmy Amanet zapewnia łatwość odtwarzania na wszystkich platformach bez konieczności pobierania oprogramowania.
Pani Tatjana Bauer-Engstberger, odpowiedzialna za Amanet w AMATIC Industries, stwierdza:
Jean-Christophe Choffray z grupy Ardent, której częścią jest Casino777.be, mówi:
W reklamie telewizyjnej znajduje się Jean-Claude Van Damme, który zamiast lecieć do kasyn w Las Vegas swoim prywatnym odrzutowcem, woli grać w swoje ulubione internetową grę, „Księgę Królowej” Amaneta.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."