Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2023
SOFTSWISS, wielokrotnie nagradzany dostawca oprogramowania do gier online i zakładów sportowych, który w ciągu ostatnich kilku tygodni rozgrzewał Maltę dzięki jasnym i oryginalnym działaniom brandingowym, ogłasza swój udział w SiGMA Europe. Tegoroczna, największa europejska impreza iGaming odbędzie się w Valletcie w dniach 14-18 listopada.
Udział SOFTSWISS w wydarzeniu będzie ukoronowaniem gorącej i pikantnej kampanii promocyjnej, jaką firma prowadzi na śródziemnomorskiej wyspie. Fale upałów obecności marki „chilli”, których Maltańczycy doświadczają od początku października, są równie, jeśli nie bardziej, odczuwalne w listopadzie. Oprócz markowych autobusów i jaskrawych, płonących transparentów, SOFTSWISS oczarowała wyspiarzy swoimi ekskluzywnymi lodami o smaku chilli, a teraz zaprasza ich do spróbowania szczęścia w Chilli Bath Challenge.
Dzięki kampanii „Bringing the heat” SOFTSWISS daje mieszkańcom i ich gościom głębokie zagłębienie się w filozofię i wartości marki przed głównym wydarzeniem iGaming. W przyszłym tygodniu na stoisku S17 firma SOFTSWISS zaprezentuje zwycięską kombinację swoich najbardziej postępowych rozwiązań, innowacyjnych narzędzi i najnowocześniejszych technologii wspartych rozległą fachową wiedzą.
Unikalna oferta dostawcy oprogramowania iGaming obejmuje:
- Platforma Kasyna, Agregator Gier i Platforma Zakładów Sportowych – rozwiązania do uruchomienia projektu od zera, uznane przez społeczność zawodową.
- Agregator Jackpot, Affilka by SOFTSWISS i Managed Services – kompleksowe rozwiązania, które zapewniają wysokiej jakości wsparcie i skuteczne narzędzia do zatrzymania graczy i zwiększenia ich wartości życiowej.
Vitali Matsukevich, COO w SOFTSWISS, przedstawia najważniejsze informacje na temat nadchodzącego udziału SOFTSWISS w wydarzeniu:
„SOFTSWISS podbije Maltę swoimi gorącymi i pikantnymi ofertami! Zaprezentujemy nasze najlepsze rozwiązania i produkty, witając wszystkich gości na naszym stoisku. Z dumą przedstawimy korzyści i zalety wszystkich naszych produktów oraz przedstawimy nowe integracje i funkcje. Eksperci firmy zawsze będą tam, aby podzielić się swoimi spostrzeżeniami”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."