Leo Burnett po wygranym przetargu dalej pracuje dla Totalizatora Sportowego

Branżowy marketing Loterie
Michał Czarkowski 25/03/2021

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024

Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Oznacza to kontynuację współpracy zapoczątkowanej w 2020 roku.

Totalizator Sportowy ogłosił wyniki przetargu na agencje reklamowe, z którymi będzie współpracował przez kolejny rok. Na liście zwycięzców jest Leo Burnett Warszawa. Totalizator Sportowy nie odpowiedział nam, które inne agencje wybrał. Leo Burnett jest wśród agencji współpracujących z Totalizatorem Sportowym drugi rok z rzędu. Agencja wygrała obsługę spółki w przetargu w ub.r.

Ubiegłoroczna współpraca zaowocowała trzema kampaniami. Pierwszą, promującą Loteriadę, Leo Burnett i Totalizator Sportowy zrealizowali w warunkach zaostrzenia lockdownu. Kolejne reklamowały najdynamiczniej rozwijającą się grupę produktów Lotto – Zdrapki. W reklamach promowano nowości oraz wizerunek całej kategorii. Leo Burnett będzie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji kampanii 360° także dla innych marek Totalizatora Sportowego. –

Cieszę się z wygranej tym bardziej, że współpraca z Klientem jest nie tylko profesjonalna, ale również bardzo partnerska. Doceniamy jakość tych relacji, które są niezwykle ważne dla efektywności działań Klienta oraz agencji

– powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Zgodnie z zapisami zawartymi w briefie przetargowym umowa z wybraną agencją została teraz zawarta na rok.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL