Ostatnia aktualizacja: 15 września 2023
Logo LeoVegas będzie widoczne na strojach treningowych pierwszego zespołu Wolves na sezon 2023/24.
LeoVegas nawiązał współpracę z Wolverhampton Wanderers FC, znanym jako Wilki.
Jako oficjalny partner w strojach treningowych na sezon 2023/24, logo LeoVegas będzie widoczne na strojach treningowych pierwszego zespołu. Marka LeoVegas na stadionie jest już dobrze widoczna dla drużyn takich jak Manchester City i Newcastle United.
Russell Jones, dyrektor generalny ds. marketingu i rozwoju handlowego Wolves, powiedział: „Z przyjemnością ogłaszamy współpracę z LeoVegas w zakresie rekordowego zestawu szkoleniowego i witamy ich w naszej rodzinie partnerów.
„Jako marka o ugruntowanej pozycji i ciesząca się zaufaniem z długą historią współpracy z drużynami sportowymi, jesteśmy podekscytowani, że LeoVegas zdecydowało się dodać Wilki do swojego portfolio udanych partnerstw sportowych.
„Podczas naszych rozmów byliśmy pod wielkim wrażeniem zaangażowania LeoVegas w odpowiedzialny hazard i zakresu dostępnych narzędzi, które pomagają swoim klientom bezpiecznie grać – co ma ogromne znaczenie dla klubu”.
W sezonie 2023/24 Wilki zmierzą się z Premier League, a w kolejnych meczach zmierzą się z Liverpoolem, Luton, Ipswich Town i Machester City.
Sam Behar, dyrektor grupy LeoVegas na Wielką Brytanię i IRE oraz sponsoring globalny, powiedział: „LeoVegas jest dumny ze współpracy z Wolves, jednym z najbardziej ugruntowanych klubów w Premier League i nie możemy się doczekać rozpoczęcia partnerstwa z LeoVegas markę na przodzie stroju treningowego podczas weekendowego meczu z Liverpoolem na stadionie Molineux.
„Jesteśmy podekscytowani bliską współpracą z zespołem Wolves, który pokazał, że ma motywację i ambicje, aby odnieść sukces, i nie możemy się doczekać nadchodzącego sezonu”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."