Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
Novomatic Italia potwierdził nabycie znacznej liczby udziałów w HBG Gaming Group, znacznie wzmacniając w tym procesie swoją obecność we Włoszech. Umowa umożliwiła Novomatic zabezpieczenie 80% udziałów we włoskiej grupie hazardowej, która ma udziały w zakładach, automatach do gier online, bingo i „telematycznej sieci rozrywki”.
Novomatic Italia, będąca oddziałem austriackiej grupy Novomatic, zorientowana na Włochy, przewiduje, że zyska „większą solidność” na rynku i przyczyni się do „zgłębienia przemysłowego” w szerszym sektorze krajowym.
„Aby ukoronować 15-lecie naszej działalności we Włoszech, Grupa znacząco się rozwija dzięki wspaniałemu partnerstwu z HBG Gaming, z którego jestem dumny i z którym, jestem pewien, podążymy ścieżką sukcesu. Operacja ta dodatkowo konsoliduje naszą Grupę, która wykorzystując swoją dużą zdolność do przewidywania i zaspokajania potrzeb operatorów i klientów końcowych, będzie mogła potwierdzić swoją pozycję lidera na rynku. Przejmując 80% udziałów w HBG, NOVOMATIC uzupełnia ścieżkę rozwoju przedsiębiorczości, której doskonałe wyniki, zarówno w segmencie B2B, jak i B2C, są stale oparte na pełnej stabilności ekonomicznej każdej przeprowadzonej operacji i na zdolności do zwiększenia wkładu wszystkich zaangażowanych osób”.
– powiedział Markus Buechele , dyrektor generalny Novomatic Italia.
Novomatic jest teraz ukierunkowany na innowacyjność, ponieważ włącza działalność detaliczną HBG do własnej infrastruktury, przy wsparciu austriackiej grupy macierzystej, której celem jest w szczególności usprawnienie rozwoju rozwiązań.
Dodatkowym celem jest wprowadzenie na rynek marki ADMIRAL high-street w zakresie zakładów i gier, którą grupa chwaliła jako „wyróżniający się element legalności, odpowiedzialności i gościnności na całym świecie”.
Aktywny w całej Europie holding Admiral firmy Novomatic ma silną pozycję na rodzimym rynku w Austrii, gdzie współpracuje z wybitnym klubem piłkarskim Red Bull Salzburg, a także w innych krajach, takich jak Łotwa.
Prezes Grupy HBG Antonio Porsia dodał:
„Jesteśmy dumni, że możemy stać się częścią Grupy Novomatic Italia. Jesteśmy przekonani, że ponad 20 lat naszego doświadczenia na publicznym rynku gier znacząco przyczyni się do umocnienia pozycji Novomatic w kraju. Wymiarowy wzrost i inwestycje w innowacje i technologię są niezbędne dla rozwoju regulowanych gier pod względem legalności, bezpieczeństwa i odpowiedzialności społecznej; Wiodąca pozycja Novomatic na rynku w tym kierunku będzie gwarancją rzetelności i solidności dla naszych klientów i partnerów biznesowych, a także dla społeczności i instytucji, z którymi jesteśmy związani.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."