Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2023
Stadion Miejski w Lubinie został zasypany maskotkami. Akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora Zagłębia – bukmachera STS) zakończyła się sukcesem, a na murawie wylądowało 5031 pluszaków. W związku z tym, Fundacja STS przekaże 25 155 zł na promowanie sportu wśród wychowanków zaprzyjaźnionych z klubem ośrodków wychowawczych.
Niedzielne spotkanie 3. kolejki Ekstraklasy na stadionie w Lubinie było emocjonujące. Jednak, to co wydarzyło się po gwizdku kończącym pierwszą połowę spotkania przeszło najśmielsze oczekiwania. Licznie zgromadzeni kibice, którzy przez cały tydzień poprzedzający mecz z Lechem Poznań byli informowani o akcji “Dorzuć misie” rzucili na murawę aż 5031 maskotek.
Zgodnie z zapowiedzią, organizator akcji – Fundacja STS – za każdego pluszaka, który został zebrany, przekaże 5 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci oraz Domu Dziecka w Wilkowie im. Jana Wyżykowskiego (m.in. zakup sprzętu sportowego). Do obu organizacji trafią również misie rzucone na murawę. Kwota, jaką udało zebrać się na nowy sprzęt sportowy dla wychowanków obu organizacji to 25 155 zł.
– Cieszymy się, że to właśnie na stadionie w Lubinie zainaugurowano akcję “Dorzuć misie”. Rekordowo zgromadzeni kibice pokazali swoje wielkie serca i nie zawiedli. Dziękujemy organizatorom akcji – Fundacji STS, że chętnie angażują się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie – mówi Jolanta Jóźwiak, koordynator projektu z Zagłębia Lubin.
Oprócz tego, wychowankowie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci orazDomu Dziecka w Wilkowie im. Jana Wyżykowskiego odbędą warsztaty z psychologiem sportowym, w trakcie których uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.
Kolejna odsłona akcji już w najbliższą sobotę (12.08) w trakcie meczu Korona Kielce – Górnik Zabrze.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."