Ostatnia aktualizacja: 23 czerwca 2023
StarGames należacy do Greentube, dołączył do Hannover 96 jako sponsor w nowym sezonie.
Logo StarGames jako sponsora pojawi się na strojach treningowych i rozgrzewkowych klubu, a także na wielu materiałach reklamowych na stadionie Hannover 96 Heinz von Heiden Arena. Średnia frekwencja w minionym sezonie na meczach drużyny z Dolnej Saksonii wyniosła 30900 kibiców. Marka weźmie również udział w akcjach promocyjnych, takich jak losowanie biletów.
Back of the net! ⚽️
We’re incredibly proud to announce that https://t.co/jmBy1MobSE, part of the Greentube group, is the new sponsor of German Football Club Hannover 96! Read more here: https://t.co/GVnLxdmumU#Greentube #GreentubeOfficial #StarGames #Hannover96 #Sponsor pic.twitter.com/IgKrmnNsE6
— Greentube GmbH (@_Greentube) June 23, 2023
„Współpraca z klubem piłkarskim o takiej renomie i ugruntowanej tradycji to wielki zaszczyt” – skomentował László Pados, StarGames Brand Manager. Zaangażowanie, pasja i fair play to wartości, które są ważne nie tylko dla Hannover 96, ale także dla nas jako fundamentalne kamienie węgielne dla naszej firmy i marki. Przede wszystkim nie możemy się doczekać wspierania tej drużyny i jej fanów oraz pomocy im w osiągnięciu sukcesu w tej bardzo konkurencyjnej lidze”.
Andreas Jansch, kierownik ds. marketingu w StarGames, powiedział: „To partnerstwo daje nam ekscytującą możliwość dotarcia do wielu fanów i zademonstrowania naszego entuzjazmu dla wyjątkowych osiągnięć, zarówno na boisku, jak i poza nim. Nie możemy się doczekać, aby naprawdę zacząć!”
W minionym sezonie Hannover96 ukończył rozgrywki na 10 miejscu.
Christian Woike, dyrektor agencji marketingu sportowego Sportfive, dodał: „Cieszymy się, że pozyskaliśmy partnera, który w ostatnim czasie odnosi sukcesy we wzmacnianiu swojej działalności na rynku niemieckim. „W ramach tego partnerstwa po raz pierwszy przyznajemy status „prezentera zespołu”. Jest to nowo zaprojektowany pakiet uprawnień, który gwarantuje partnerowi wysoką widoczność w związku z 96 pierwszym zespołem.”
źródło/zdjęcie: greentube.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."