Stargames sponsorem Hannover96

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 23/06/2023

Ostatnia aktualizacja: 23 czerwca 2023

StarGames należacy do Greentube, dołączył do Hannover 96 jako sponsor w nowym sezonie.

Logo StarGames jako sponsora pojawi się na strojach treningowych i rozgrzewkowych klubu, a także na wielu materiałach reklamowych na stadionie Hannover 96 Heinz von Heiden Arena. Średnia frekwencja w minionym sezonie na meczach drużyny z Dolnej Saksonii wyniosła 30900 kibiców. Marka weźmie również udział w akcjach promocyjnych, takich jak losowanie biletów.

 

„Współpraca z klubem piłkarskim o takiej renomie i ugruntowanej tradycji to wielki zaszczyt” – skomentował László Pados, StarGames Brand Manager. Zaangażowanie, pasja i fair play to wartości, które są ważne nie tylko dla Hannover 96, ale także dla nas jako fundamentalne kamienie węgielne dla naszej firmy i marki. Przede wszystkim nie możemy się doczekać wspierania tej drużyny i jej fanów oraz pomocy im w osiągnięciu sukcesu w tej bardzo konkurencyjnej lidze”.

Andreas Jansch, kierownik ds. marketingu w StarGames, powiedział: „To partnerstwo daje nam ekscytującą możliwość dotarcia do wielu fanów i zademonstrowania naszego entuzjazmu dla wyjątkowych osiągnięć, zarówno na boisku, jak i poza nim. Nie możemy się doczekać, aby naprawdę zacząć!”

W minionym sezonie Hannover96 ukończył rozgrywki na 10 miejscu.

Christian Woike, dyrektor agencji marketingu sportowego Sportfive, dodał: „Cieszymy się, że pozyskaliśmy partnera, który w ostatnim czasie odnosi sukcesy we wzmacnianiu swojej działalności na rynku niemieckim. „W ramach tego partnerstwa po raz pierwszy przyznajemy status „prezentera zespołu”. Jest to nowo zaprojektowany pakiet uprawnień, który gwarantuje partnerowi wysoką widoczność w związku z 96 pierwszym zespołem.”

źródło/zdjęcie: greentube.com

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL