Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2023
STS został Oficjalnym Sponsorem Korony Kielce. Umowa z kieleckim zespołem będzie obowiązywać do końca sezonu 2023/24
Zakłady bukmacherskie STS od lat sponsorują polskie kluby. Przed startem nowego sezonu Ekstraklasy podpisana została umowa z mistrzem Polski, Rakowem Częstochowa. Teraz czas na kolejny klub. Jest nim Korona Kielce, która już wcześniej współpracowała z STS.
Lokalna wizytówka regionu
Korona Kielce to klub będący wizytówką regionu. Ma jedną z najwyższych średnich frekwencji podczas meczów Ekstraklasy, a jej kibice są mocno zaangażowani w życie klubu, co nie raz już udowadniali. Dodatkowo w ostatnich latach Korona sukcesywnie się rozwijała, czego dowodem jest podpisanie umowy sponsorskiej z STS.
Cieszymy się, że klub, będący tak ważną częścią regionu, który reprezentuje, ponownie dołącza do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jedna z najwyższych frekwencji w Ekstraklasie, duże zaangażowanie fanów oraz doskonała postawa drużyny w rundzie wiosennej minionego sezonu pokazują potencjał, który jest w Kielcach. Dołożymy wszelkich starań, żeby nasza współpraca przyniosła dużo korzyści obu stronom kontraktu. Skorzystają z niej również kibice, dla których przygotujemy atrakcyjne oferty i akcje.
Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS
Zakres współpracy
Logo bukmachera pojawi się na między innymi na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych stadionu przy ul. Ściegiennego. Współpraca obejmie także działania digital w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do kibiców. Jest to kolejna z umów, którą podpisały STS i Korona. Wcześniejsza współpraca między liderem rynku bukmacherskiego a kieleckim klubem miała miejsce w latach 2016-2020.
źródło i zdjęcie: sts.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."