Ostatnia aktualizacja: 26 czerwca 2017
Z czysto ekonomicznego punktu widzenia, rodzina Gauselmann Group zakończyła rok finansowy 2016 na bardzo pozytywnym poziomie. Łączna sprzedaż wszystkich podmiotów z Grupy Gauselmann wzrosła o 14,2 procent do ponad 2,53 mld €.
Skorygowane o sprzedaż wewnątrzgrupową przychody ze sprzedaży wzrosły o 17,8 procent do poziomu 1,72 mld € – wzrost o 260 mln €. W tym samym czasie liczba zatrudnionych pracowników wzrosła w tym samym okresie o 1.198 osób do łącznej liczby 10.438 osób zatrudnionych u tego producenta gier na całym świecie.
Wzrost ten dotyczy przede wszystkim sprzedaży zagranicznej, która od kilku lat stale wzrasta, podczas gdy udział sprzedaży na rynku niemieckim wynosi obecnie ponad 50 procent. W bieżącym roku obrotowym sprzedaż zagraniczna po raz pierwszy stanowi znacznie ponad 50 procent.
W wyniku Glücksspieländerungsstaatsvertrag („Pierwszy znowelizowany międzypaństwowy traktat o grach hazardowych”) i odnośnych przepisów z dziedziny salonów gier, sytuacja na rynku domowym w Niemczech jest trudna, mimo tego coraz większa liczba użytkowników korzysta z produktów i usług.
„W sumie Grupa Gauselmann osiągnęła dobry wynik w 2016 r. Jednakże statystyki nie ujawniają jednak faktu, że w wyniku prawodawstwa wiele salonów w Niemczech nadal jest zagrożonych zamknięciem”, powiedział Paul Gauselmann, założyciel i prezes zarządu Gauselmann Group.
Choć w ciągu ostatnich 65 lat Grupa Gauselmann i sektor finansowy zadbały o to, aby umożliwiać możliwość grania, prowadząc odpowiednie sondaże w kwestii koordynacji.
Obejmuje to obszerną ochronę graczy i nieletnich, obszar w którym Grupa Gauselmann jest postrzegana jako pionier. We współpracy z wiodącymi firmami zajmującymi się biometrycznymi systemami kontroli firma opracowała automatyczny system kontroli dostępu do witryn arkuszy kalkulacyjnych Face-Check, który dzięki danych biometrycznych zapewnia wykluczenie zakazanych graczy i nieletnich w wieku poniżej 18 lat.
Na skalę międzynarodową grupa Gauselmanna mogła w kolejnych latach przejąć kolejne akwizycje w roku finansowym 2016 – sprzedaż wzrosła o 23,6 procent z 673 mln euro w 2015 r. do 832 mln euro w 2016 r. Aby zapewnić, że organizacja jest dobrze przygotowana do sprostania przyszłym wyzwaniom, Grupa Gauselmann zoptymalizowała strukturę segmentów biznesowych, dzieląc je na cztery filary: Merkur, operacje w grach, zakłady sportowe i gry online.
Kapitał rodziny należący do rodziny, założony w 1957 r., wzrósł w 2016 r. o 12,6% do poziomu 775 mln EUR (2015 – 688 mln EUR), co odpowiada współczynnikowi kapitału własnego w wysokości 54%.
Wiceprzewodniczący Grupy – Armin Gauselmann dodał: „Grupa Gauselmann zawsze reinwestowała zrealizowane zyski – w ostatnich latach przede wszystkim na rynkach międzynarodowych – w rezultacie, pomimo trudnej sytuacji na rynku niemieckim, jesteśmy w stanie prowadzić bardzo udaną organizację przedsiębiorstwa. Dzięki ich zaangażowaniu i pasji nasi pracownicy odgrywali ważną rolę w tej dziedzinie „.
Żródło: G3Newswire
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."