Superbet przeskoczy skocznie? „Damy kibicom dużo dobrej zabawy!”

Branżowy marketing
Wiktor Czerwiński 13/01/2024

Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2024

Pełne atrakcji strefy kibica pod skoczniami, współpraca z animatorami publiczności, Hejt Park z Adamem Małyszem w Kanale Sportowym, współpraca z największym portalem branżowym oraz Jakubem Kotem i konkurs, w którym kibice mogą zgarnąć 150 000 złotych oraz Fiata 500.

Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online oraz sponsor Polskiego Związku Narciarskiego robi wszystko, żeby po startującym dzisiaj PolSKIm Turnieju zasłużyć na notę marzeń – „20” – u fanów skoków narciarskich.

Superbet postawił na kompleksowe działania, które mają na celu maksymalizację korzyści – nie tylko dla marki, ale przede wszystkim dla kibiców – płynących ze współpracy bukmachera z Polskim Związkiem Narciarskim.

 – Działamy szeroko, włączając zarówno akcje brandowe, CSR, jak również promocje produktowe czy szerokie działania w digitalu. Będzie nas widać pod skoczniami, w internecie, na ulicach miast, w których odbędą się konkursy, a także – oczywiście – w telewizji i na YouTube. Na pewno wspólnie z PZN damy widzom dużo dobrej zabawy – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Dzięki partnerstwom bukmachera z PZN i Kanałem Sportowym w niedawnym „Hejt Parku” pojawił się Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. W ciekawej rozmowie z Tomaszem Smokowskim podzielił się swoimi wspomnieniami, anegdotami, a także analizą obecnej sytuacji w polskich skokach. Legenda tej dyscypliny sportu zaprosiła fanów na skocznie oraz przed ekrany, gdzie będą mogli dopingować nie tylko Polaków, ale też reprezentantów innych krajów.

Konkursy w Polsce są wspaniałe, doping jest dla wszystkich zawodników. Czy na belce siedzi Kazach, Ukrainiec, Francuz czy Polak, to wrzawa jest niesamowita. Wystarczy wyjść na balkon w hotelu, żeby usłyszeć tumult, każdy to lubi. Po to się trenuje na co dzień, żeby poczuć tę energię, to dodaje skrzydeł! Zakopane, obok Planicy, Willingen czy Oberstdorfu, to zawody, w których po prostu trzeba wystartować. Niepowtarzalna atmosfera przed skocznią, pod skocznią, po skoczni, to po prostu trzeba zobaczyć i poczuć podkreśla Jakub Kot, ekspert, były skoczek narciarski oraz influencer, którego współpraca z bukmacherem pozwala Superbetowi regularnie tworzyć jakościowe treści dla sympatyków narciarstwa.

Dużo atrakcji dla fanów skoków narciarskich

Bukmacher postawił też na współpracę z największym branżowym portalem skijumping.pl, docierając bezpośrednio do najbardziej zaangażowanych fanów zimowego sportu numer 1 w Polsce.

W Wiśle, Szczyrku i Zakopanem wszystkich kibiców zapraszamy do naszych pełnych atrakcji stref, w których będą mogli spróbować swoich sił w sportowych wyzwaniach, a także zgarnąć praktyczne gadżety, które umilą dopingowanie skoczków. – poinformowała Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Będziemy też współtworzyć całą oprawę i dobrą zabawę pod Wielką Krokwią, ponownie jako partner Crowd Supporters, grupą odpowiedzialną za to, że zabawa pod skocznią w Zakopanem należy do najlepszych w całym cyklu Pucharu Świata. Włączymy się do tworzenia tej niepowtarzalnej atmosfery – dodała Katarzyna Gawlik.

Nie zabraknie też wyjątkowej gratki dla graczy Superbetu. W ramach Supergame, darmowego konkursu typerskiego free to play, ci, którzy najlepiej przewidzą wyniki konkursów w ramach PolSKIego Turnieju, będą mogli wygrać łącznie 150 000 złotych. Na zwycięzcę czeka też Fiat 500, którym przez rok będzie mógł – lub mogła – jeździć zupełnie za darmo.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL