Superbet wchodzi na Spotify!

Branżowy marketing Bukmacherzy
Wiktor Czerwiński 28/11/2023

Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024

Superbet to bukmacher, który… słucha! Marka ruszyła z działaniami na Spotify i rozdaje słuchawki.
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej kampanii bukmachera na tej platformie muzyczno-społecznościowej.

Superbet niedawno ruszył z działaniami marketingowymi na Spotify, od początku zachęcając swoich fanów do obserwacji i aktywności, dając im szansę wsłuchania się w gust muzyczny kwartetu rozpoznawalnych ambasadorów bukmachera.

Poza playlistą Sławomira Peszki można „Trenować z Tomkiem Smokowskim”, „Podróżować z Jurkiem Dudkiem” czy „Randkować z Matim Borkiem”. Szczególnie ta ostatnia playlista okazała się z miejsca hitem – obserwuje ją zdecydowanie najwięcej osób! Jak muzyczną oprawę dobrej randki wyobraża sobie Mateusz Borek? Przede wszystkim… eklektycznie!

Romantyczna playlista Mateusza Borka

Na romantycznej playliście komentatora można znaleźć Edytę Bartosiewicz, Eminema, Adele czy Perfect. Dla każdego – lub każdej – coś miłego. Interesującą propozycją jest też treningowa playlista Tomasza Smokowskiego, na której dominuje dynamiczne, energetyczne granie. Coldplay, Justin Timberlake, Black Eyed Peas czy The Roots dodadzą każdemu treningowi mocy i wyjątkowej oprawy muzycznej. Z kolei podróżnicza przygoda z Jerzym Dudkiem to muśnięcie oldschoolu: obok „Jeziora szczęścia” w wykonaniu Bajmu można znaleźć słynną „Dziewczynę o perłowych włosach”, nie zabraknie też nuty italo disco czy słynnego utworu Scotta McKenziego „San Francisco”.

Działań w obrębie Spotify nie mogło zabraknąć w naszej strategii marketingowej. Dlaczego? Bo wszędzie chcemy dawać naszym Graczom dobrą rozrywkę. To nie lada gratka, gdy mogą dowiedzieć się co gra w duszy Jerzego Dudka, Mateusza Borka czy Tomka Smokowskiego. Kto nie chciałby poimprezować ze Sławkiem Peszko? Sami uwielbiamy muzykę i postanowiliśmy się tym podzielić z szerszym gronem odbiorców –podkreśla odpowiedzialny za aktywność Superbet na Spotify Adrian Wawrzyczek, paid social growth manager bukmachera.

Playlisty to tylko początek

Składanie piosenek w playlisty przez ambasadorów Superbetu to dopiero początek. Marka postawiła na spójną, całościową kampanię audio. W tym samym momencie ruszyła kampania, w ramach której gracze zakładający nowe konta u tego bukmachera mogą otrzymać nowoczesne bezprzewodowe słuchawki, wręcz stworzone do czerpania maksymalnej radości z muzyki i podcastów. Tych ostatnich też nie zabraknie w działaniach na Spotify.

– Playlisty ambasadorów czy te okazjonalne (np. piosenki świąteczne) to nie jedyne pomysły na obecność marki Superbet w serwisie Spotify. Rozdajemy naszym graczom słuchawki, a do tego mogę zdradzić, że już wkrótce wypuścimy nasz podcast – dodaje Wawrzyczek.

W tę produkcję będą również zaangażowani ambasadorowie marki, którzy w podcaście  podzielą się swoim spojrzeniem na bieżące wydarzenia sportowe. W przyszłym roku nie są wykluczone jeszcze szersze działania w tym kanale, w zależności od tego, jak dużym powodzeniem będą cieszyć się dotychczasowe propozycje. Superbet to jeden z pierwszych bukmacherów na polskim rynku, który odważnie stawia na Spotify jako niestandardowy kanał, pozwalający na bycie bliżej swoich fanów.

– Nieszablonowe działanie jest wpisane w nasze DNA, dla nas wrzucenie swojego logotypu na bandy wokół boiska czy koszulkę to zdecydowanie za mało. To widać też po naszym podejściu do tworzenia oferty dla graczy: my ich po prostu słuchamy. A teraz to oni mogą posłuchać też nas na Spotify – uśmiecha się Wawrzyczek.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL