Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
To wyjątkowa okazja nie tylko dla fanów Lecha Poznań, ale także dla wszystkich entuzjastów futbolu. Dzięki współpracy Superbet, sponsora strategicznego Kolejorza, z klubem oraz CANAL+, na charytatywnej aukcji dostępne jest wyjątkowe doświadczenie uczestniczenia w dniu meczowym Lecha Poznań od strony telewizyjnej transmisji. Wszystkie zebrane środki zostaną przekazane na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, której tegoroczny cel brzmi: „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. To nie tylko szansa na niezapomniane przeżycia związane z ulubioną drużyną, ale także okazja do wsparcia szlachetnego celu charytatywnego.
Telewizyjna oprawa meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, realizowana przez stację CANAL+, uznawana jest za jedną z najlepszych w Europie. To spektakularne wydarzenie, dostępne zarówno na antenach sportowych CANAL+, jak i w serwisie streamingowym CANAL+ online, dostarcza niezapomnianych wrażeń dla kibiców. Superbet, bukmacher będący partnerem zarówno CANAL+, jak i Lecha Poznań, postanowił podzielić się tajnikami pracy mediów podczas dnia meczowego, przybliżając fanom futbolu kulisy produkcji.
Osoba, która zdecyduje się wpłacić najwyższą kwotę na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, otrzyma wyjątkową dwuosobową przepustkę. To niezwykłe zaproszenie pozwoli zwycięzcy spojrzeć nie tylko zza kulis telewizyjnych transmisji, ale także zajrzeć do klubowego świata Lecha Poznań. Zwycięzca będzie mógł wybrać dowolne domowe spotkanie Lecha w ramach rundy wiosennej Ekstraklasy, z takimi rywalami jak np. Legia Warszawa. To niepowtarzalna okazja dla prawdziwego kibica, a jednocześnie szansa na wsparcie szczytnej inicjatywy charytatywnej.
– Cieszymy się, że zarówno CANAL+, jak i nasi partnerzy z Lecha błyskawicznie podchwycili pomysł na wspólne wsparcie WOŚP. Jako sponsor Kolejorza zawsze staramy się na pierwszym miejscu stawiać kibiców i dawać im coś super. Stąd chęć połączenia naszych partnerów i zaproponowania fanom niezwykłego doświadczenia na stadionie przy Bułgarskiej. Jesteśmy przekonani, że to będzie dzień, który zapamiętają na długo. A co najważniejsze, środki pomogą skutecznie leczyć choroby płuc po pandemii koronawirusa – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
– Otworzymy drzwi, które normalnie są dostępne tylko dla naszych dziennikarzy. Zwycięzca będzie mógł zajrzeć w każdy zakamarek: od stanowiska komentatorów, przez wozy transmisyjne, aż po strefę mieszaną, w której przeprowadzane są wywiady czy salę konferencyjną. Chcemy sprawić, żeby zwycięzca licytacji poczuł się pełnoprawną częścią ekipy CANAL+ i przeżył niespotykane dotąd sportowe emocje. Cieszymy się, że możemy wspólnie wesprzeć WOŚP, jednocześnie robiąc coś atrakcyjnego dla kibiców – mówi Marek Buklarewicz, dyrektor działu projektów specjalnych w CANAL+.
– Runda wiosenna ekstraklasy zapowiada się przy Bułgarskiej bardzo interesująco. Jestem przekonany, że dla zwycięzcy naszej aukcji będzie jeszcze bardziej niezwykła. Ze strony klubu dopilnujemy, żeby nasz gość mógł przyjrzeć się nie tylko pracy ekipy telewizyjnej, ale też poznał dzień meczowy z perspektywy klubu. Mało kto zdaje sobie sprawę, ile drobnych i większych elementów składa się na matchday experience. Pokażemy, jak sprawna maszyna jest potrzebna do zapewnienia kibicom doświadczeń na najwyższym poziomie – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor sprzedaży b2b w Lechu Poznań.
Tę unikalną nagrodę można licytować TUTAJ LINK. Aukcja potrwa do 1. lutego. Serdecznie zapraszamy do tego, żeby wspólnie z Lechem, CANAL+, Superbetem oraz Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy grać do końca świata i jeden dzień dłużej!
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."