Ostatnia aktualizacja: 20 czerwca 2018
Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 „Trzecia połowa”.
Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, na czas trwających piłkarskich mistrzostw świata (mundial), czyli do 15 lipca br., zaplanował kampanię reklamującą piłkarskie zdrapki pod marką Lotto.
Kampania pod hasłem: „Zdrap! Kibicuj! Wygrywaj!”, będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, a także w punktach sprzedaży. Elementami kampanii są telewizyjne 8-sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane wokół miniserialu TVP2 „Trzecia połowa”. Planowany jest również product placement zdrapek w dwóch odcinkach tego serialu. Działania obejmą również 30-sekundowy spot radiowy w stacjach ogólnopolskich i lokalnych oraz reklamę prasową – kontekstowo w dziennikach i magazynach. Do punktów sprzedaży wyprodukowano plakaty i gadżety kibica.
Planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora Sportowego zajmuje się dom mediowy Starcom.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."