Zakłady bukmacherskie FORTUNA z nową platformą kreatywną

Branżowy marketing
Iwo 17/10/2022

Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024

Od połowy października wraz z nową kampanią rusza nowa platforma kreatywna zakładów bukmacherskich FORTUNA. Główną postacią platformy jest Bogini Fortuna, która znudzona boskim życiem postanawia zejść na ziemię, być bliżej ludzi i poczuć z nimi emocje, przeżywane przy okazji oglądania wydarzeń sportowych.

Bogini staje się nową brand hero marki, która będzie spajała wszystkie kanały komunikacji. Kampania „Fortuna sprzyja tym, którzy grają” zakłada 30 i 15-sekundowe spoty wizerunkowe i sponsoringowe zarówno w telewizji, jak i w digitalu. W ramach platformy planowane są także działania digitalowe, social mediowe i eventowe.

„Na niezwykle konkurencyjnym rynku bukmacherskim, gdzie wszyscy operatorzy proponują niemalże ten sam produkt, za tę samą cenę, komunikacja marketingowa pozostaje jedną z niewielu rzeczy, poprzez które można się wyróżnić. Wierzymy, że koncept oparty o postać Bogini Fortuny dobrze wpisuje się w nasz cel dostarczania graczom emocjonującej i łatwo dostępnej rozrywki podczas śledzenia wydarzeń sportowych. Nie chcemy się przy tym ograniczać jedynie do pasjonatów sportu i bukmacherki. Równie mocno zależy nam na wzmocnieniu obecności w świecie tzw. niedzielnych fanów, kibiców sukcesu, ale też tych, którzy o zakładach przypominają sobie dosłownie dwa razy w roku podczas największych wydarzeń”

mówi Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie

Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka, ze zdjęciami Michała Englerta wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio. Za koncepcję kreatywną, nadzór i obsługę odpowiada Punchline Agency.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL