[🎬] Kampania reklamująca granie przez internet

Loterie
Bartosz 22/01/2019

Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2019

Totalizator Sportowy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową Lotto pod hasłem „Lotto jest wszędzie”. Jej w niej prezentowana przede wszystkim aplikacja mobilna Lotto.

Spot z kampanii podkreśla, że dzięki serwisowi internetowemu i aplikacji mobilnej Lotto można grać w gry losowe z oferty Totalizatora Sportowego w najróżniejszych sytuacjach życiowych, np. podczas spaceru, wyjazdu w góry czy meczu piłkarskiego. To ostatnie jest nawiązaniem do faktu, że Lotto jest od półtora roku sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, w połowie ub.r. umowę przedłużono na trzy lata.

Totalizator Sportowy gry losowe przez internet zaczął oferować w grudniu ub.r., uruchomił też wtedy kasyno internetowe Total Casino. Aplikacja mobilna Lotto na razie jest dostępna tylko w wersji na Androida.

Przewidujemy migrację części graczy do nowych platform, ale nie dojdzie do kanibalizacji tradycyjnych kanałów sprzedaży przez cyfrowe. Na początek internet będzie stanowił 3 procent naszych przychodów, za trzy lata powinno to być 10 procent – powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz punkty sprzedaży Lotto (plakaty i wobblery). Potrwają do 17 lutego. Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Red8 Advertising, realizacją spotu – dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Starcom.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL