Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2019
Totalizator Sportowy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową Lotto pod hasłem „Lotto jest wszędzie”. Jej w niej prezentowana przede wszystkim aplikacja mobilna Lotto.
Spot z kampanii podkreśla, że dzięki serwisowi internetowemu i aplikacji mobilnej Lotto można grać w gry losowe z oferty Totalizatora Sportowego w najróżniejszych sytuacjach życiowych, np. podczas spaceru, wyjazdu w góry czy meczu piłkarskiego. To ostatnie jest nawiązaniem do faktu, że Lotto jest od półtora roku sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, w połowie ub.r. umowę przedłużono na trzy lata.
Totalizator Sportowy gry losowe przez internet zaczął oferować w grudniu ub.r., uruchomił też wtedy kasyno internetowe Total Casino. Aplikacja mobilna Lotto na razie jest dostępna tylko w wersji na Androida.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz punkty sprzedaży Lotto (plakaty i wobblery). Potrwają do 17 lutego. Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Red8 Advertising, realizacją spotu – dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Starcom.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."