[馃幀] Kampania reklamuj膮ca granie przez internet

Totalizator Sportowy rozpocz膮艂 wizerunkow膮 kampani臋 reklamow膮 Lotto pod has艂em 鈥濴otto jest wsz臋dzie鈥. Jej w niej prezentowana przede wszystkim aplikacja mobilna Lotto.

Spot z kampanii podkre艣la, 偶e dzi臋ki serwisowi internetowemu i aplikacji mobilnej Lotto mo偶na gra膰 w gry losowe z oferty Totalizatora Sportowego w najr贸偶niejszych sytuacjach 偶yciowych, np. podczas spaceru, wyjazdu w g贸ry czy meczu pi艂karskiego. To ostatnie jest nawi膮zaniem do faktu, 偶e Lotto jest od p贸艂tora roku sponsorem tytularnym pi艂karskiej Ekstraklasy, w po艂owie ub.r. umow臋 przed艂u偶ono na trzy lata.

Totalizator Sportowy gry losowe przez internet zacz膮艂 oferowa膰 w grudniu ub.r., uruchomi艂 te偶 wtedy kasyno internetowe Total Casino. Aplikacja mobilna Lotto na razie jest dost臋pna tylko w wersji na Androida.

Przewidujemy migracj臋 cz臋艣ci graczy do nowych platform, ale nie dojdzie do kanibalizacji tradycyjnych kana艂贸w sprzeda偶y przez cyfrowe. Na pocz膮tek internet b臋dzie stanowi艂 3 procent naszych przychod贸w, za trzy lata powinno to by膰 10 procent – powiedzia艂 portalowi Wirtualnemedia.pl Olgierd Cie艣lik, prezes Totalizatora Sportowego.

Dzia艂ania reklamowe obejmuj膮 telewizj臋, internet, radio (stacje og贸lnopolskie i lokalne) oraz punkty sprzeda偶y Lotto (plakaty i wobblery). Potrwaj膮 do 17 lutego. Kreacj膮 kampanii zaj臋艂a si臋 agencja reklamowa Red8 Advertising, realizacj膮 spotu – dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem medi贸w – dom mediowy Starcom.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *