Ostatnia aktualizacja: 15 maja 2017
Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek S.A. pod tytułem „Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych oraz na głównej antenie TVP.
Od kwietnia weszły w życie przepisy znowelizowanej ustawy o grach hazardowych, które umożliwiają legalnie działającym firmom bukmacherskim reklamę oraz zwiększają możliwości promocji, dając szansę silniejszej kooperacji z mediami. Firmy posiadające licencję Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów, mogą reklamować się w telewizji oraz w radiu między godziną 22.00 a 6.00 rano. Wyjątkiem jest czas transmisji imprez sportowych których podmiot prowadzący działalność w zakresie przyjmowania zakładów wzajemnych jest sponsorem, lub jest sponsorem drużyny lub zawodników biorących czynny udział w danej imprezie sportowej.
Kampania Totolotka prowadzona będzie w TVP 1 oraz TVP Sport a także kanałach sportowych Polsatu, Eurosporcie i Canal+. Dodatkowo spot pojawi się także w internecie na YouTube, i portalach: Onet.pl, przegladsportowy.pl, ekstraklasa.tv; sportowefakty.wp.pl. Będzie wyświetlany także na stadionach klubów sponsorowanych przez Totolotek S.A. oraz we własnej sieci punktów sprzedaży.
Obejrzyj spot na: e-playbet.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."