Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2022
Sportradar zgodził się na współpracę z EHF Marketing GmbH, spółką zależną Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej, w celu świadczenia szerokiej gamy usług w federacjach w najważniejszych rozgrywkach klubowych.
Partnerstwo, które uzgodniono i ogłoszono podczas imprezy biznesowej European handball goes Tech, przedstawia Sportradar jako firmę dostarczającą wiele danych, transmisji strumieniowych, marketingu i usług cyfrowych w ponad 650 meczach w sezonie, a jednocześnie staje się „oficjalnym partnerem w transmisji danych i danych Konkursach klubowych EHF „.
Ten międzynarodowy dostawca danych do firm bukmacherskich wykorzystał w dniu 2 czerwca ekspertów ds. Sportu, marketingu i technologii obecnych w Kolonii, aby uruchomić swój najnowszy produkt „Sportradar OTT”.
Ta nowa usługa, która stanowi część umowy z firmą EHF Marketing GmbH, obejmuje zapewnienie i rozwój federacyjnej platformy OTT, ehfTV.com oraz prawa do wprowadzania do obrotu treści cyfrowych w konkursach klubowych EHF. Sportradar będzie ściśle współpracował z zespołami ds. Marketingu i mediów w zakresie tworzenia treści cyfrowych zarówno dla kanałów ehfTV.com, jak i społecznościowych.
David Szlezak, Dyrektor Zarządzający EHF Marketing GmbH, powiedział:
„Doceniliśmy ogromne znaczenie dostarczania wysokiej jakości, dokładnych danych z konkursów EHF i cieszymy się, że uzgodniliśmy długoterminową współpracę z liderem branży Sportradar. Po raz pierwszy będziemy mogli dostarczać klubom, mediach i fanom obszerne statystyki na żywo oraz dane z każdego pojedynczego klubu europejskiego w tym sezonie. Czekamy na współpracę z firmą Sportradar w celu pełnego wykorzystania tych danych. Ponadto innowacyjne podejście firmy Sportradar do OTT pozwoli nam kontynuować poszerzanie naszej własnej platformy ehfTV.com „.
Zródło: SBCNEWS
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."