Ostatnia aktualizacja: 3 lipca 2014
XII edycja SUPEXPO zaskoczy z pewnością wszystkich zainteresowanych. Organizatorzy wydarzenia postanowili zaproponować nową formułę, lepiej dopasowaną do obecnych potrzeb rynku.
W dniach 16 – 17 października w Warszawie odbędzie się spotkanie branżowe SUREXPO. Tegoroczna edycja to nowa formuła popularnego Salonu Rozrywki i Vendingu, który już na stałe wpisał się w kalendarz tematycznych imprez. Wydarzenie zostanie podzielone na dwie części, jedna to wspomniane spotkanie branżowe, natomiast druga to tradycyjny element ekspozycyjno-wystawienniczy.
Impreza jest przeznaczona dla przedstawicieli branży, a jedynym warunkiem jaki należy spełnić jest rejestracja oraz wniesienie odpowiedniej opłaty za udział. Cześć ekspozycyjna będzie próbą przygotowania branży do działania na polskim rynku w świetle nowej ustawy. W obecnym okresie inwestycji i intensywnej rozbudowy obiektów rozrywkowych nasza impreza jest znakomitą okazją do znalezienia pomysłów, inspiracji oraz gotowych rozwiązań na rozwój centrów wypoczynkowych i rekreacyjnych.
SUREXPO to doskonała okazja do zaprezentowania ciekawych trendów i nowości z sektora, np. centrów edukacyjnych, salonów zabaw, wesołych miasteczkach i parków rozrywki: miniatur, bajkowych, wodnych, linowych, jurajskich. Tematy poruszane podczas spotkania branżowego to m.in.: „Funkcjonowanie branży w kontekście obowiązującej ustawy – problemy i sposoby ich rozwiązania”, „Przyszłość branży w świetle konieczności opracowania nowego modelu ustawy)”.
Organizator nie wyklucza rozbudowania wydarzenia o dodatkową część poświęconą omówieniu problemów technicznych pojawiających się podczas użytkowania urządzeń rozrywkowych, parków linowych oraz parków rozrywki. Ten blok tematyczny zostanie przygotowany we współpracy ze Stowarzyszeniem Rzeczoznawców Technicznych Urządzeń Rozrywkowych oraz Stowarzyszeniem Właścicieli Sal i Placów Zabaw.
Uczestnicy spotkania będą mieli okazję do wypowiedzenia się na forum podczas tzw. panelu dyskusyjnego. W programie wydarzenia planowane są również przerwy kawowe oraz poczęstunek, a pierwszy dzień zostanie uwieńczony wieczorem uczestników. Wszystkich zainteresowanych częścią seminaryjną lub przygotowaniem i zaprezentowaniem swojej ekspozycji podczas SUREXPO serdecznie zachęcamy do kontaktu z organizatorem:
Agencja Reklamowa Wigor
53-660 Wrocław
ul. Sokolnicza 34-38
tel./faks: +48 71 359 62 71
tel./faks: +48 71 359 08 51
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."