1XBet podpisuje umowę sponsorską z PSG

Branżowy marketing
Iwo 08/08/2022

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2022

Kontrowersyjny bukmacher online 1XBet podpisał umowę z klubem piłkarskim Paris Saint-Germain (PSG), umożliwiając firmie wykorzystanie wizerunku zespołu w swoich kampaniach marketingowych.

Umowa na trzy sezony oznaczy 1XBet jako oficjalnego regionalnego partnera klubu w Afryce i Azji – z celem rozszerzenia umowy na inne terytoria w późniejszych sezonach.

Dyrektor ds. Partnerstwa PSG, Marc Armstrong, powiedział, że klub był „zachwycony”, że powitał 1XBet jako regionalnego partnera zespołu.

„1XBet ma ugruntowaną pozycję na kontynentach, gdzie klub ma bardzo wielu kibiców”

– powiedział Amstrong.

„1XBet jest ambitnym interesariuszem w świecie zakładów sportowych online i, współpracując z Paris Saint-Germain, ma nadzieję umocnić swoją pozycję lidera w wielu krajach. Paris Saint-Germain to jeden z najpopularniejszych klubów piłkarskich na świecie. Łączy nas pragnienie odniesienia sukcesu we wszystkich dziedzinach i oferowania fanom zupełnie nowego, wzbogaconego doświadczenia w zakładach online”.

– dodał Alex Sommers, rzecznik prasowy 1XBet.

1XBet historycznie był przedmiotem kontrowersji. Firma była w centrum śledztwa brytyjskiego dziennika The Sunday Times w 2019 r., który stwierdził, że firma publikowała swoje reklamy w zabronionych witrynach.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL