Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Operator hazardowy 888 Holdings osiągnął porozumienie w sprawie licencjonowania nazwy Sports Illustrated dla zakładów sportowych i gier kasynowych.
Jest to najnowsza więź brandingowa między uznaną firmą zajmującą się grami i znaną marką mediów sportowych, model używany we współpracy między Stars Group i Fox (Fox Bet) oraz Penn Nation i Barstool (Barstool Sportsbook). Według osoby, która chce zachowac anonimowość, ponieważ negocjacje były prywatne, 888 planuje wypuścić SI Sportsbook, jak będzie nazywał produkt, przed rozpoczęciem sezonu 2021 NFL.
Ta ekskluzywna umowa, która obowiązuje do 20 lat, składa się z trzech głównych elementów – powiedziała wtajemniczona w te negocjacje osoba. Właściciel SI, Authentic Brands Group, pobiera z góry opłatę licencyjną, dodatkowe płatności oparte na wskaźnikach wydajności i oferta kapitałowa. Authentic Brands otrzyma 4,9% udziałów w amerykańskiej firmie 888 skierowanej do konsumentów z opcją zakupu do prawie 20% w przyszłych terminach.
Przedstawiciele 888 Holdings z siedzibą na Gibraltarze oraz Authentic Brands nie odpowiedzieli od razu na prośby o komentarz. Transakcja została po raz pierwszy zgłoszona przez Bloomberg.
Ponieważ zakłady sportowe nadal rozprzestrzeniają się w Stanach Zjednoczonych, znane marki medialne stały się popularnym celem partnerstwa dla bukmacherów chcących zwiększyć swój udział w rynku. Firma medialna zapewnia rozpoznawalność treści i nazwy, podczas gdy operatorzy gier zapewniają technologię i infrastrukturę zaplecza.
Sports Illustrated, które zostało zakupione przez Authentic Brands w 2019 roku, zostało wydane przez Maven Media. Chociaż umowa dotyczy Authentic Brands, może istnieć integracja treści, która obejmuje wstępniaki Sports Illustrated, powiedziała osoba zaznajomiona z negocjacjami.
888 Holdings jest przedmiotem publicznego obrotu na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma miała w 2020 r. przychody w wysokości 849,7 mln USD, z czego około 70% (586,8 mln USD) pochodziło z produktów kasynowych, a 14% (122,1 mln USD) z zakładów sportowych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."