Ostatnia aktualizacja: 24 stycznia 2024
W ramach realizacji strategii wspierania polskiego sportu zakłady bukmacherskie ForBET stale powiększają grono wspieranych przez siebie klubów i drużyn. W dniu dzisiejszym przedstawiciele firmy poinformowali o podpisaniu umowy z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski. Kontrakt został zawarty na okres od maja 2017 r. do czerwca 2019 r.
KSZO Ostrowiec Świętokrzyski to kolejny po Motorze Lublin i ŁKS Łódź klub piłkarski występujący na poziomie III ligi z którym związała się marka ForBET. Tak jak w przypadku poprzednich umów zarówno klub jak i sponsor nie ujawniają jej wysokości, ponieważ składać się ona będzie z dwóch stawek. Na podstawie zapisów kontraktu ForBET przekazywać będzie świętokrzyskiemu klubowi stałą kwotą pieniężną oraz kwotę wypracowaną przez kibiców za pośrednictwem strony Sponsora. Będzie ona zależna od ilości kibiców KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, którzy zostaną klientami zakładów bukmacherskich ForBET oraz od zakładów, jakie będą oni zawierać. Już wkrótce na stronie internetowej klubu pojawi się link, przez który fani KSZO mogli będą rejestrować się na stronie Sponsora.
– Jako firma zaangażowana w rozwój krajowego sportu często dostrzegamy brak zainteresowania potencjalnych sponsorów rozgrywkami niższych lig. Nasze podejście jest jednak zupełnie inne. Chcemy współpracować z klubami, które stawiając sobie śmiałe cele i dążą z determinacją do ich realizacji. Z drużynami, które mają swoją historię, tradycje, kibiców i wizję rozwoju. Takim właśnie zespołem są niewątpliwie Pomarańczowo-Czarni – powiedział Robert Grzeszczyk, Prezes zakładów bukmacherskich ForBET
– Liczę, że dzięki naszemu wsparciu, możliwościom jakie oddajemy w ręce kibiców oraz zaangażowaniu każdej osoby w klubie przyjdzie nam wspólnie świętować wzniosłe chwile dla Świętokrzyskiej Dumy – dodał prezes Grzeszczyk
– Wszyscy zdajemy sobie sprawę jak ważna dla działalności klubu jest stabilność finansowa. Podpisana umowa z zakładami bukmacherskimi ForBET to kolejny ważny element strategii rozwoju klubu i forma zapewnienia środków do walki o wyznaczone cele. Cieszymy się, że możemy w naszej rodzinie KSZO powitać nowego członka jakim stała się marka ForBET – powiedział Prezes Zarządu Stowarzyszenia Klub Piłkarski KSZO 1929 Ostrowiec Św. Maciej Kozicki – Dzięki dwupoziomowej umowie oraz nowoczesnej strukturze partnerstwa z ForBET zarówno klub, Sponsor jak i kibice będą czerpali korzyści z tej współpracy. Myślę, że dzięki takiemu rozwiązaniu wszyscy staliśmy się zwycięzcami – zakończył Prezes Kozicki
W ramach podpisanej umowy emblematy zakładów bukmacherskich ForBET znajdą się na meczowych koszulkach. Dodatkowo pojawią się również na stadionowych banerach, balonach, spotach i w social mediach klubu.
– Model naszej współpracy z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski jest atrakcyjny zarówno dla klubu jak i jego sympatyków. Chcemy wspierać drużynę i jednocześnie dać możliwość każdemu kibicowi Pomarańczowo-Czarnych uczestnictwa w tym projekcie – tłumaczy Piotr Sienkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu ForBET – Nasza współpraca to jednak nie tylko wsparcie finansowe. Wspólnie z klubem planujemy kilka akcji marketingowo-promocyjnych i myślę, że czeka nas wiele bardzo ciekawych, wspólnych wydarzeń – zakończył Piotr Sienkiewicz
KSZO Ostrowiec Świętokrzyski po 26. kolejkach III ligi IV grupy plasuje się na 2 miejscu. Do lidera, Motoru Lublin traci obecnie 3 punkty, jednak ma do rozegrania jeden zaległy mecz.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."