Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Nowoczesne technologie charakteryzuje ogromne tempo rozwoju. Możliwości systemów i aplikacji są dziś praktycznie nieograniczone. Oprócz niewątpliwych zalet związanych z ich dostępnością, pojawia się również szereg problemów, które występują w trakcie ich użytkowania.
Sprawny support oprogramowania to temat złożony i wielowątkowy. Na efektywne wsparcie systemów składa się mnóstwo czynników – m.in. sposób komunikacji z klientem, szybkość reakcji na zgłoszony problem oraz wiedza i doświadczenie zespołu specjalistów, którzy są w stanie świadczyć pomoc praktycznie w każdej chwili.
Jedną z firm, które mają wieloletnie doświadczenie w kontaktach z klientem i zapewnianiu 24-godzinnego wsparcia 7 dni w tygodniu jest NOVOMATIC Technologies Poland S.A. Przez 20 lat swojej działalności na wielu rynkach NTP wypracował różne sposoby komunikacji i raportowania problemów dopasowane do indywidualnych wymagań i życzeń kontrahentów.
Współpraca składa się z kilku etapów – pierwszym z nich jest dostarczenie systemu zgodnego z oczekiwaniami odbiorcy. Następnie firma organizuje kompleksowe szkolenia dla kasyn, księgowości, działów prowadzących statystyki, kadry zarządzającej oraz pionów technicznych. Nad całym procesem wdrożenia czuwają administratorzy zapewniający bezpieczne połączenia internetowe do komunikacji. Po wyszkoleniu personelu następuje pełne wdrożenie systemu wraz z dostarczeniem specyfikacji dotyczącej monitorowania produktu oraz jego pełnej konfiguracji. Działania te pozwalają na uniknięcie potencjalnych problemów w przyszłości.
Po zgłoszeniu zagadnienia wymagającego pomocy, temat trafia do pierwszej linii wsparcia, gdzie specjaliści analizują go i nadają mu odpowiedni priorytet. Jeśli problem tego wymaga – zostaje przekazany do drugiej lub trzeciej linii wsparcia. Ta ostatnia to zespół deweloperski, który posiada pełną wiedzę o danym produkcie.
Systemy zbudowane w NOVOMATIC Technologies Poland służące do zarządzania klubami i kasynami, są obecne w około 500 lokalizacjach i obsługują blisko 14 tysięcy terminali do gier. Firma potrafi dostosować swoje produkty do wymagań praktycznie dowolnego rynku – świadczą o tym pozytywne opinie jej kontrahentów z wielu europejskich krajów.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."