Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Zostały już tylko cztery tygodnie do startu nowego projektu edukacyjnego, jakim jest Gaming Masterclass, organizowany przez firmę Gaming 5.0
Gaming Masterclass to unikatowy program rozwoju kompetencji dla polskiej branży gamingowej. Każde spotkanie poświęcone będzie jednemu, ściśle określonemu zagadnieniu. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono najlepszych polskich ekspertów – przedstawicieli regulatora, wiodących firm z branży, praktyków i osoby, które nie tylko chcą, ale przede wszystkim potrafią przekazać swoją wiedzę i doświadczenie.
W czasie Gaming Masterclass wąska grupa uczestników będzie miała okazję dogłębnie poznać wybrany temat i nauczyć się zastosowania poznanej wiedzy w praktyce. Połączenie części teoretycznej, w której przekazywana wiedza będzie bazowała między innymi na wieloletnim doświadczeniu trenerów, z pracą na studiach przypadku i przykładach z polskich firm, które pozwolą na odniesienie się przykładów do realiów polskiego rynku branży gamingowej. W ocenie organizatorów ukończenie takiego kursu pozwoli na nabycie przez uczestników rozległych kompetencji, które stają się coraz bardziej potrzebne do odniesienia sukcesu na rynku gamingowym.
Gaming Masterclass to także okazja do bezcennej, bezpośredniej wymiany doświadczeń – projekt kierowany jest do szerokiego grona managerów z branży hazardowej i nie tylko. Będzie to więc okazja na nawiązania branżowych kontaktów i pogłębienia już nawiązanych relacji. To także szansa na udział w dyskusji, której głównym celem będzie wskazanie obszarów, które wymagają najpilniejszej reakcji ustawodawcy.
Piewsza Gaming Masterclass obędzie się już 10 stycznia 2019 roku i poświęcona będzie prawu hazardowemu, a szczególnie kwestii reklamy, promocji i sponsoringu.
Więcej o tym nietypowym projekcie można dowiedzieć się TUTAJ
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."