Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Innovate Technology ogłosiło wprowadzenie nową innowacji ICU; najnowocześniejsze urządzenie do weryfikacji wieku, które automatyzuje politykę kontrolowania dostępu do zakupów oraz pomieszczeń z ograniczeniem wiekowym.
Korzystanie z inteligentnych algorytmów biometrycznych; ICU weryfikuje wiek zakupu ograniczonych produktów, takich jak alkohol czy papierosy lub wstęp do ponad 18 obiektów, takich jak centra gier dla dorosłych czy kasyn.
Tony Morrison, dyrektor ds. sprzedaży w Retail & Kiosk, powiedział:
Sztuczna inteligencja (A.I.) stosowana w biometrii jest szeroko stosowana w informatyce jako forma identyfikacji i kontroli dostępu. Kamera w ICU przechwytuje obraz klienta i wykorzystuje identyfikację biometryczną do rozpoznawania i weryfikacji jego wieku. Nie przechowuje żadnych obrazów ani danych osobowych, więc nie ma żadnych konsekwencji dla GDPR i żadnych obaw dotyczących prywatności dla operatora. ITL przyznaje, że ograniczenia wiekowe dla różnych produktów i lokali różnią się w zależności od przepisów danego kraju. Ten globalny produkt można łatwo dostosować do ograniczeń wiekowych i szczegółowych przepisów obowiązujących w każdym kraju.
Tony Morrison dodał:
Rozwijając korzyści, dr Daniel Lonsdale, kierownik produktu ICU, dodał:
Pan Lonsdale stwierdził również:
„A.I. w dzisiejszych czasach zmienia nasze życie na wiele sposobów, od technologii sprawdzania notatek po telefony komórkowe, więc z ogromną radością przekazujemy ten nowy rewolucyjny produkt na rynek. Ma on na celu zautomatyzowanie procesu weryfikacji wieku. Wiele razy czekałem na (ludzką) autoryzację przy kasie produktów z ograniczeniami wieku, podczas gdy dzisiaj przy użyciu OIT możemy od razu wiedzieć, czy dana osoba musi przedstawić dowód osobisty czy nie. Dla klienta oznacza to lepsze wrażenia, dla operatora, większe dochody i niższe koszty a dla integratora, znaczący wyróżnik produktu. To jest win-win-win, i cieszymy się na współpracę z tymi, którzy chcą zastosować tę technologię. Będziemy pokazywać działania ICU na obu NRF w Nowym Jorku i EAG w Londynie w styczeniu, i już teraz cieszymy się z reakcji odwiedzających i ich opinii. ”
Źródło: G3Newswire
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."