Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2020
Z roku na rok targi Ice Totally Gaming w Londynie przyciągają coraz większą liczbę odwiedzających stoiska i wystawców. Ostatnia edycja to kolejny sukces, nie tylko dla organizatorów, ale również dla firmy Promatic Group, która wystawiała się już po raz trzeci.
ICE Totally Gaming to najważniejsza pozycja w kalendarzu wydarzeń branży gamingowej. To tutaj można zapoznać się ze wszystkimi innowacjami i nawiązać kontakty z najważniejszymi graczami na rynku. Targi przyciągają producentów gier i oprogramowania, największe kasyna, firmy bukmacherskie i inne podmioty związane z branżą.
Trwające trzy dni ICE Totally Gaming to spotkania, rozmowy biznesowe, ale przede wszystkim prezentacja produktów, nowe kontakty i budowanie relacji ważnych dla rozwoju firm.
Każdy kolejny ICE jest bardziej imponujący i cieszy się rosnącym zainteresowaniem branży. „Gwiazdą” tegorocznej edycji był sektor iGaming – należało do niego aż 35%!! całkowitej powierzchni targów. Duży udział w tym sektorze miał Promatic Group, który w tym roku powiększył przestrzeń niezbędną do prezentacji swoich flagowych produktów oraz licznych nowości.
Produkty Promatic Group to solidne, wysokiej jakości urządzenia oraz doskonale dopracowane rozwiązania software’owe, w tym gry slotowe, wykonane z dbałością o każdy szczegół. Doskonała grafika, animacje i dźwięk powodują, że gry są profesjonalne oraz dają radość z korzystania. Mocny nacisk kładziony na technologię pozwala firmie konkurować z największymi korporacjami.
To jednak nie wszystko, co przyczyniło się do sukcesu Promatic Group w Londynie. Polacy pokazali swój nowy projekt – platformę gier online Promatic Games (www.promaticgames.com), a wraz z nią superprodukcję „Pudzianator”, której twarzą jest Mariusz Pudzianowski.
Pudzian przygotowuje się obecnie do swojej dwudziestej walki w KSW, która odbędzie się już 23 marca w Łodzi, ale mimo napiętego kalendarza postanowił zaskoczyć swoich fanów i pojawił się w strefie Promatic Group, by osobiście promować grę „Pudzianator”. Sympatycy Mariusza mogli się z nim spotkać pierwszego i drugiego dnia targów. Pudzian prezentował grę, której jest bohaterem, opowiadał o kulisach jej powstania, a jego obecność przyciągnęła tłumy fanów. Pięciokrotny Mistrz Świata Strongman oraz zawodnik MMA odpowiadał na pytania, rozdawał autografy, a wszyscy chętni mogli zrobić z nim wspólne zdjęcie. Wybrane fotki możemy zobaczyć na oficjalnych profilach społecznościowych samego Mistrza oraz Promatic Group.
Z zapowiedzi przedstawicieli firmy wynika, że Pudzian nie będzie jedyną gwiazdą na platformie Promatic Games, a „Pudzianator” to dopiero początek gier brandowanych w Promatic Group. Na ICE Totally Gaming nie zdradzono nazwiska kolejnego ambasadora, ale dowiedzieliśmy się, że nowa marka na platformie Promatic Games pojawi się jeszcze przed wakacjami.
Zatem czekamy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój polskiej firmy. Zachęcamy do obserwowania Promatic Group w mediach społecznościowych, skąd na bieżąco można czerpać informacje o firmie (Facebook, Twitter, Linkedin).
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."