Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Kolejny numer MAGAZYNU E-PLAY 8/2019 już jest dostępny dla naszych czytelników w sieci.
Dla chcących go bezpośrednio ściągnąć do czytania podajemy link TUTAJ, innych czytelników zachęcamy do czytania na naszych portalach.
Tym razem wiodącymi tematami są opisy wydarzeń i zjawisk ze świata zakładów sportowych, tak ostatnio popularnych w Polsce ze względu na wciąż przybywającą ilość nowych podmiotów zajmujących się bukmachrstwem. W tym numerze zajęliśmy się oceną tego sektora hazardu, przedstawiamy wywiad z jednym z managerów, nowego ale bardzo dobrze znanego bukmachera na polskim rynku jakim jest Betclic – czyli jego CEO Bartoszem Płoskonką.
Kolejna edycja studiów podyplomowych zajmująca się tematyką hazardu również nie uszła naszej uwadze.
Prezentujemy wywiad z jednym z jej organizatorów – Sebastianem Meitz, którego zaangażowanie doprowadziło do kolejnej drugiej już edycji tych studiów. podjęliśmy się także analizie poprzedniej edycj.
Po raz kolejny przedstawiamy stanowisko firmy Yumicra będącej właścicielem automatów marki Futura, która to firma udowadnia niehazardowy charakter swoich urządzeń i przedstawia nieustającą walkę z urzędami i antagonistami tych produktów.
Spis treści w najnowszym numerze wygląda następująco:
Polski rynek bukmacherski, czyli brak świeżości… – str. 4
Wywiad z Bartoszem Płoskonka – CEO BETCLIC, nowego bukmachera licencjonowanego działającego do niedawna legalnie w Polsce – str. 10
BetClic blisko graczy – str. 12
Druga edycja wyjątkowych studiów podyplomowych wraca na ALK! – str. 15
Nowa edycja studiów to kolejna inspiracja dla managerów branży hazardowej – str. 19
Nie hazardowe urządzenia vs hazardowe automaty, czyli niewygodna prawda o Futurze – str. 23
Procedura pozyskiwania decyzji rozstrzygającej o charakterze gier – str. 28
PROMATIC Group – przed nami jeszcze 4 intensywne miesiące roku – str. 33
Zwiększyła się skuteczność nadzoru nad grami hazardowymi – str. 37
Zakłady bukmacherskie w lidze KHL – str. 42
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."