Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2021
Fiński monopolista państwowy opublikował wytyczne dotyczące stosowania sztucznej inteligencji w swoich produktach hazardowych i marketingu.
Operator wykorzystuje sztuczną inteligencję do marketingu cyfrowego w celu generowania rekomendacji odbiorców i wyboru reklamy lub miejsca docelowego do wyświetlenia klientowi. AI jest również używana do obsługi chatbota obsługi klienta, obliczania kursów bukmacherskich oraz kilku automatycznych powiadomień i procesów.
Każde użycie musi teraz spełniać wytyczne dotyczące przejrzystości, prywatności, odpowiedzialności i zorientowania na klienta. Wszystkie aplikacje AI i modele uczenia maszynowego mają własnego menedżera, który zapewnia zgodność algorytmów z wytycznymi.
Veikkaus poinformował, że rozpoznał kwestie prywatności związane ze sztuczną inteligencją i powiedział, że zapewni ochronę danych poprzez bezpieczne przechowywanie i przetwarzanie tych danych. Podkreślił, że wykorzystanie sztucznej inteligencji miało na celu zapewnienie lepszych wrażeń z gry, a nie do sprzedaży krzyżowej lub zmiany wyniku gier.
Zasady etyczne sztucznej inteligencji Veikkausa obejmują zarówno uczenie maszynowe, która uczy się niezależnie od danych, jak i sztuczną inteligencję opartą na regułach, która umożliwia automatyzację. Staramy się zapewnić odpowiedzialne środowisko gry, identyfikując anomalne zachowania klientów i reagując na nie – stwierdził Veikkaus.
W tym miesiącu Veikkaus wprowadził obowiązkowe kontrole weryfikacji tożsamości wirtualnej na swoich automatach do gier, ponieważ nadal wzmacnia odpowiedzialne środki hazardowe. Gracze muszą logować się na swoich telefonach, aby grać.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."