Parimatch, międzynarodowa firma zajmująca się technologiami bukmacherskimi, rozszerzyła współpracę z Team Spirit, jednym z trzech najpopularniejszych klubów e-sportowych w WNP. Nowa umowa została zawarta na rok.
Zgodnie z warunkami odnowionej umowy firma pozostaje partnerem tytularnym TS, a logo Parimatch zostanie umieszczone z tyłu, z przodu i na rękawach mundurów drużyn Dota 2 i CS: GO. W ramach umowy Parimatch uzyska prawo do wykorzystywania wizerunków sportowców w komunikacji marketingowej.
Biorąc pod uwagę zaktualizowany styl wizualny Team Spirit, umieszczenie logo jest podobne do tego, które jest używane w klubach piłkarskich. Marki zamierzają również tworzyć treści dla społeczności graczy i kolekcję towarów – oficjalny strój e-sportowy i swobodny styl.
Historia Parimatch i Team Spirit rozpoczęła się latem 2019 roku. Podczas współpracy Team Spirit wygrał wiele turniejów CS: GO i Dota 2 – niedawne duże zwycięstwo było złote na DH Open w styczniu 2021 roku w dyscyplinie CS: GO z nagrodą za pierwsze miejsce w wysokości 35 000 $. W 2021 roku Team Spirit został pierwszym rosyjskim klubem e-sportowym, który współpracował z marką sportową Nike; jest to niewątpliwie przełomowe wydarzenie dla rosyjskojęzycznej branży e-sportowej.
Dla holdingu Parimatch rozwój e-sportu jest priorytetem, co znajduje odzwierciedlenie w głównym produkcie firmy, aplikacjach mobilnych, specjalistycznych promocjach i prezentach dla fanów e-sportu. Oprócz współpracy ze znanymi klubami e-sportowymi, Parimatch wspiera amatorskie turnieje, organizuje własne ligi zawodowe i tworzy treści dla społeczności e-sportowej w sieciach społecznościowych.
Stepan Shulga, szef Esports Parimatch:
„Team Spirit to dla nas rodzaj maskotki. Wraz z klubem przeszliśmy wiele, w tym całkowitą zmianę składów Dota 2 i ciągłe, ale zawsze udane zmiany w składzie CS: GO; najważniejszą rzeczą, którą cenimy, jest skupienie się na wyniku. Dla tego zespołu osiągnięcia sportowe są ważniejsze niż sukces medialny i szanujemy to podejście ”.
Nikita Chukalin, CEO Team Spirit:
„Od dwóch lat Parimatch jest dla nas niezawodnym partnerem i bardzo się cieszę, że udało nam się przedłużyć współpracę na rok 2021. Znacząco rozwinęliśmy się jako marka, a wiele naszych przedsięwzięć nie byłoby możliwych bez wsparcia najlepszego bukmachera w WNP. Jestem przekonany, że w tym roku nasza współpraca osiągnie nowy poziom i zachwycimy naszą publiczność jeszcze większą liczbą osiągnięć sportowych i fajnymi treściami. Wielkie brawa dla Team Spirit i Parimatch, robiąc to razem w 2021 roku! ”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."