Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
W Clue PR w czerwcu 2021 roku awansowało sześć osób. Ma to związek z rozwojem agencji. Nowe stanowiska objęli Michał Kazubek, Zuza Pydzikova, Agnieszka Dopierała, Jakub Świerbiołek, Karolina Sobieszek i Maksym Pinchuk.
Michał Kazubek został Senior Account Managerem. W agencji zarządza zespołem specjalizującym się w obsłudze klientów z sektora ubezpieczeniowego i finansowego. Ma ponad osiem lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej i PR produktowym, które zdobywał w pracy dla takich klientów jak Warta, KIR, Volkswagen Financial Services, KRD czy Sofort (Klarna). Przed dołączeniem do Clue PR pracował w agencji Public Dialog.
Karolina Sobieszek awansowała natomiast na stanowisko Senior Content and Data Managera, na którym zarządza zespołem contentowym i wspiera procesy new business. W Clue PR pracuje od 2017 roku, przeszła w agencji przez wszystkie szczeble kariery i zdobyła doświadczenie w client service, zarządzaniu contentem, tworzeniu angażujących treści i strategii kampanii czy zbieraniu danych. Z branżą contentową i nowych mediów związana jest od sześciu lat.
Na stanowisko Senior PR and Creative Consultanta awansował z kolei Jakub Świerbiołek, który w agencji zajmuje się projektami fintechowymi oraz lifestyle’owymi, specjalizuje się w działaniach w social mediach, influencer marketingu i tworzeniu contentu. W branży PR i nowych mediów pracuje od trzech lat.
Agnieszka Dopierała objęła natomiast stanowisko PR Consultanta. W Clue PR pracuje dla klientów z obszaru technologii, e-commerce i gamblingu, ma też doświadczenie w koordynowaniu kampanii zintegrowanych.
Stanowisko Junior PR Consultanta objęła Zuzanna Pydziková. W agencji odpowiada za wsparcie obsługi klientów z sektora bankowości i finansów. Ma doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i pozycjonowaniu eksperckim. Jest studentką piątego roku prawa na Uniwersytecie Warszawskim.
Na stanowisko Junior PR Consultanta awansował też Maksym Pinchuk. W Clue PR wspiera działania komunikacyjne dla sektora technologii i finansów oraz działania contentowe. Jest absolwentem Akademii Dziennikarstwa i Realizacji Dźwięku na kierunku realizacja dźwięku.
Clue obsługuje wielu klientów korporacyjnych, w tym a w szczególności firmę Playtech Polska, dostawcę rozwiązań oraz oprogramowania do Total Casino, zarządzanego przez Totalizator Sportowy.
Na zdjęciu głównym od lewej: Michał Kazubek, Zuza Pydzikova, Agnieszka Dopierała, Jakub Świerbiołek, Karolina Sobieszek, Maksym Pinchuk
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."