Ostatnia aktualizacja: 3 listopada 2021
International Game Technology (IGT) ma opracować gry loteryjne o tematyce Marilyn Monroe po podpisaniu umowy z Authentic Brands Group (ABG). IGT nabyło prawa do używania podobizny słynnej hollywoodzkiej gwiazdy w serii nadchodzących loterii po podpisaniu umowy licencyjnej z ABG, nadzorcą posiadłości Marilyn Monroe. Jej wizerunek pojawi się w kilku natychmiastowych biletach, losowaniach, grach mobilnych i interaktywnych.
Marc Rosen, Group President of Entertainment w ABG, skomentował: „ABG z przyjemnością współpracuje z IGT przy tworzeniu ekscytujących loterii wielokanałowych dla fanów Marilyn Monroe i graczy lotto. IGT jest sprawdzonym liderem w przyjmowaniu znanych marek i przekształcaniu ich w niezwykłe produkty i doświadczenia loteryjne.”
Londyńska firma hazardowa chce wykorzystać status Monroe jako amerykańskiej ikony kultury, a jej podobieństwo wyryło się w popularnej wyobraźni dzięki słynnym filmom, takim jak „Some Like It Hot” i „The Seven Year Itch”.
Znana z tego, że ścierała się z kimś w swoim czasie, Monroe przeszła do historii dzięki takim wydarzeniom, jak jej występ z okazji urodzin dla ówczesnego prezydenta Johna F. Kennedy’ego, ale jest mniej znana ze swojego poparcia dla postępowych spraw i nowoczesności.
Przedwczesna śmierć Monroe w 1962 roku w młodym wieku 36 lat uwieczniła ją jako rozpoznawalną medialną postać, ukochaną przez wielu nawet dzisiaj, a prawie 15 milionów fanów śledzi konta w mediach społecznościowych założonych i prowadzonych w jej imieniu.
„Marilyn Monroe jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych ikon kobiecej rozrywki w historii” – powiedział Jay Gendron, COO IGT of Lottery.
„IGT z niecierpliwością czeka na wykorzystanie legendarnej marki Marilyn Monroe do tworzenia ekscytujących, wysokiej jakości gier we wszystkich kanałach loterii dla naszych klientów z USA i Kanady oraz ich graczy”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."