Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Rozpoczynająca się 3 lutego kampania Playtika World Series of Poker w tym roku nawiązała do partnerstwa z legendą Hollywood Laurence Fishburne, który jest twarzą nowej krajowej reklamy.
Rozpoczęte w całych Stanach Zjednoczonych pokerowe wydarzenie typu „graj dla zabawy” jest pierwszym, w którym wielokrotnie nagradzany aktor nawiązał współpracę z mobilną grą rozrywkową.
Sama reklama nosi tytuł „Legenda World Series of Poker” i polega na oglądaniu przez Fishburne’a i opowiadaniu historii gracza WSOP „StanDaMan”.
Temat reklamy przedstawia misję StandDaMana polegającą na osiągnięciu cyfrowej wersji bransoletki mistrzostw WSOP, najbardziej pożądanej nagrody w pokerze.
Siedząc w amerykańskiej restauracji, jego otoczenie zmienia się w oszałamiającą średniowieczną, królewską jadalnię pełną jedzenia i kolorowo ubranych ludzi. Historia szczegółowo opisuje, w jaki sposób doświadczenie grania w WSOP sprawia, że każdy dzień staje się epicki, dając graczom szansę „Zostań Legendą Pokera” poprzez zamianę niczego w wielkość.
Fishburne skomentował kampanię:
„To była naprawdę ciekawa propozycja dołączenia do projektu. Przyszła do mnie i pomyślałem, że muszę być tego częścią”. Jestem świadomy WSOP i fascynuje mnie jego gra. Jestem podekscytowany, że mogę być częścią tej gry i mam nadzieję, że ludziom spodoba się moja obecność i że może sprawić im trochę radości!”
Ofer Kinberg, Chief Revenue Officer w Playtika, powiedział:
„Laurence i jego niesamowita osobowość i styl naprawdę ożywiają doświadczenie gracza WSOP. Jesteśmy dumni, że stworzyliśmy reklamę, która uzupełnia epicką postać Lawrence’a o epicką spuściznę World Series pokera dla dobra naszych graczy.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."