Ostatnia aktualizacja: 9 stycznia 2024
Betcris Polska dołącza do drużyny Mistrza Polski – Łomża Vive Kielce! Umowa, obowiązująca od 1 marca do 30 czerwca 2023 roku, podpisana została na oficjalnej konferencji prasowej, która w poniedziałek, 28 lutego, odbyła się w kieleckiej Hali Legionów. Ta współpraca to sponsoringowy debiut Betcris na polskim rynku, wpisujący się w globalną strategię marki bazującą na pozyskiwaniu kluczowych partnerstw sportowych.
Podczas wspomnianej konferencji nastąpiła prezentacja oraz symboliczne wręczenie przedstawicielom Betcris koszulki meczowej z logo bukmachera na rękawku, dokonane prosto z rąk trenera Drużyny – Talanta Dujshebaeva oraz kapitana drużyny, Aleksa Dujshebaeva. Z uwagi na towarzyszące wszystkim wokół okoliczności związane z niezwykle trudną sytuacją na Ukrainie, obie strony zapowiedziały włączenie się w aktywne wsparcie i pomoc poszkodowanym. Drużyna Mistrza Polski zadeklarowała, że dochód ze zbliżającego się dnia meczowego z Chrobrym Głogów przekaże na pomoc osobom dotkniętym konfliktem. Betcris już w miniony weekend w geście solidarności z ofiarami wojny wyłączył ze swojej oferty wszystkie rozgrywki przeprowadzane na terytorium Rosji i Białorusi.
Międzynarodowy lider zakładów online, firma Betcris otrzyma tytuł Oficjalnego Bukmachera Klubu
i rozpocznie ścisłą współpracę z zespołem Mistrza Polski, przygotowując m. in. specjalne promocje dla jego kibiców. Logotyp Betcris pojawi się m.in. na rękawkach koszulek meczowych zawodników we wszystkich rozgrywkach oraz koszulek członków sztabu szkoleniowego, a także na bandach LED podczas meczów rozgrywanych w Hali Legionów. W zapowiedziach meczów na oficjalnej stronie klubowej publikowane będą informacje o kursach dotyczących drużyny Łomża Vive Kielce.
„Jesteśmy dumni, że jako Betcris możemy ogłosić podjęcie pierwszej współpracy sponsoringowej w Polsce z Drużyną Łomża Vive Kielce. To ogromny krok dla dalszego rozwoju naszej marki, niespełna pół roku po debiucie na polskim rynku bukmacherskim. Dokonując selekcji podmiotów pod kątem sponsoringu kierowaliśmy się kilkoma kluczowymi czynnikami, a Drużyna Łomża Vive Kielce reprezentuje absolutnie topowy poziom na wszystkich wspomnianych płaszczyznach: prestiżu i rozpoznawalności marki, osiągnięć sportowych, popularności dyscypliny oraz fantastycznego zaplecza biznesowo-marketingowego. Dopatrujemy się tutaj wielu wspólnych cech takich jak rywalizacja o najwyższe cele na poziomie międzynarodowym, dążenie do bycia liderem i nieustanny rozwój. Podchodzimy do tej współpracy z dużym optymizmem i mam nadzieję, że przyniesie ona obu stronom jak najlepsze korzyści”
– komentuje Jacek Jakubowski, Członek Zarządu Betcris Polska.
„Bardzo się cieszę, że jako klub możemy podjąć współpracę z tak solidnym i zaangażowanym Partnerem, jak firma Betcris. Zauważyliśmy to już podczas negocjacji i omawiania wspólnych działań, jakie mamy w planach na najbliższe miesiące. Przedstawicielom Betcris zależy na konkretnych, efektywnych przedsięwzięciach, których beneficjentami będą kibice Drużyny Łomża Vive Kielce i piłki ręcznej w Polsce. Jestem przekonany, że dziś rozpoczynamy współpracę, która przyniesie wiele korzyści obu stronom. Jestem dumny z tego, że nasz klub tak ciepło postrzegany jest przez naszego Partnera i wierzę, że wspólnie będziemy rozwijać się, wstępując na coraz wyższe międzynarodowe szczeble”
– powiedział Marian Urban, Prezes KS Vive Kielce.
Mistrzowie z tradycjami i aspiracjami – Łomża Vive Kielce
Klub Sportowy Vive powstał w 1965 roku, dając początek późniejszej potędze, która na przestrzeni lat stała się wizytówką miasta i regionu, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Drużyna Łomża Vive Kielce to 18-krotni Mistrzowie Polski, 17-krotni zdobywcy Pucharu Polski, zwycięzcy EHF Ligi Mistrzów z 2016 roku (jako pierwszy polski zespół w jakiejkolwiek dyscyplinie). Ekipę żółto-biało-niebieskich od 2014 roku prowadzi legendarny trener Talant Dujshebaev, a w jej szeregach grają światowej klasy zawodnicy, tacy jak m. in. Alex Dujshebaev, Andreas Wolff, Nicolas Tournat, Artsem Karalek oraz polscy gracze będący podstawą reprezentacji Polski: Arkadiusz Moryto, Mateusz Kornecki czy Szymon Sićko.
„Nawiązanie współpracy z Betcris, bukmacherem działającym na kilku kontynentach, jest dla nas powodem do zadowolenia. Cieszymy się, że firma dostrzegła bardzo duży potencjał nie tylko
w naszym zespole, ale również wśród kibiców, których już teraz możemy zachęcać do zapoznania się z ofertą Betcris. Nasze negocjacje były konkretne i taka też ma być nasza współpraca – przynosząca korzyści obu stronom. Mamy nadzieję być dumnym ambasadorem naszego Partnera w Polsce i w Europie oraz odwrotnie – przynosić dumę Partnerowi z tego, że jest obecny przy Drużynie odnoszącej duże sukcesy”
– powiedział Paweł Papaj, Dyrektor Marketingu Łomża Vive Kielce.
Specjalne promocje Betcris dla kibiców
Betcris, podobnie jak w przypadku innych zagranicznych współprac, planuje aktywnie zaangażować się w sponsoring poprzez m.in. dedykowane akcje skierowane do kibiców. Bukmacher już teraz zapowiada specjalną promocję w ramach oferty na piłkę ręczną, przygotowaną z myślą
o sympatykach Łomża VIVE Kielce.
„Z naszej perspektywy nawiązanie współpracy sponsoringowej z Łomża Vive Kielce otwiera szereg możliwości biznesowych i wizerunkowych. Współudział w społeczności Łomża Vive Kielce, którą tworzą drużyna, sztab, pracownicy klubu i w końcu niesamowici kibice to dla nas ogromna nobilitacja. Właśnie z myślą o tych ostatnich już teraz możemy jako Betcris zapowiedzieć szereg specjalnych promocji i dedykowanych akcji, skierowanych do sympatyków Drużyny i fanów piłki ręcznej, która ma przecież w Polsce ogromne tradycje. Nawiązując do hasła naszej marki, mamy nadzieję, że Betcris stanie się Twoim Miejscem do Gry, a nasza wspólna gra z Łomża Vive Kielce zaowocuje wieloma sukcesami na polu sportowym i biznesowym”
– podsumował Łukasz Kieza, Dyrektor Marketingu Betcris Polska.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."