Ostatnia aktualizacja: 8 kwietnia 2022
Konami Digital Entertainment B.V. podpisała długoterminową współpracę z AC Milan, aby stać się pierwszym oficjalnym partnerem w zakresie odzieży treningowej w historii klubu.
Firma zajmująca się grami stanie się również jednym z głównych partnerów włoskiego klubu piłkarskiego, a współpraca rozpocznie się 1 lipca 2022 roku.
Od początku przyszłego sezonu logo eFootball grupy pojawi się na przodzie oficjalnego stroju treningowego męskiej drużyny, który zawodnicy będą nosić podczas sesji treningowych oraz przed każdym meczem krajowym i międzynarodowym.
„Cieszymy się, że możemy powitać KONAMI z powrotem w rodzinie AC Milan jako jednego z naszych głównych partnerów i naszego pierwszego partnera w zakresie odzieży treningowej dla męskiej drużyny. Jesteśmy bardzo podekscytowani potencjałem, jaki to partnerstwo oferuje nam zarówno jako klubowi, jak i marce, aby wspólnie przełamać nowe tereny”.
– powiedział Casper Stylsvig, dyrektor ds. dochodów AC Milan.
Oczekuje się, że nowy zestaw szkoleniowy zostanie wydany w nadchodzących miesiącach. W trakcie partnerstwa obie strony będą dążyć do „wzmocnienia wspólnego statusu potęg rozrywkowych, tworząc innowacyjny ekosystem inicjatyw, który zjednoczy graczy i fanów zarówno na boisku, jak i poza nim” – czytamy w oświadczeniu AC Milan.
Naoki Morita, europejski prezes KONAMI Digital Entertainment B.V., skomentował:
„KONAMI jest bardzo podekscytowana ponowną współpracą z AC Milan. Zostanie Partnerem Głównym jednego z największych klubów piłkarskich w Europie, a także umieszczenie naszej marki na ich stroju treningowym to niesamowita szansa. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z klubem i wspólne tworzenie innowacyjnego partnerstwa”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."