Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Pragmatic Play, wiodący dostawca treści dla branży iGaming, wita graczy na festiwalu Zombi w nowym, makabrycznym, ale humorystycznym tytule Zombie Carnival.
Dostarczając gotową mieszankę popularnych motywów, Zombie Carnival™ zawiera namioty cyrkowe wypełnione różnymi nieumarłymi postaciami, w tym prowodyrami, klaunami, akrobatami, a nawet niektórymi krwiożerczymi zwierzętami!
Zapewniając monstrualne 4096 sposobów na wygraną i osiem regularnych – ale przerażających – płatnych symboli, tytułowy Scatter jest odpowiednio ucieleśniony przez mózg i pojawia się tylko na bębnach dwa, trzy, cztery i pięć.
Dzicz charakteryzuje się wygłodniałym niedźwiedziem, który pojawia się tylko w rundzie darmowych spinów, a na końcu każdego spinu znajduje się ikona tajemnicy, która losowo zmienia się w jeden z płatnych symboli.
Gdy co najmniej dwa symbole Scatter wylądują w grze podstawowej, uruchamiana jest runda bonusowa, która powoduje, że przekształcają się w symbole Wild i pozostają na bębnach przez cały czas trwania funkcji.
Gracze otrzymują na początku sześć darmowych spinów, a za każdym razem, gdy na bębnach wyląduje Scatter, najbliższy Wild zbliży się do niego i zużyje go, zajmując swoją pozycję i za każdym razem zwiększając mnożnik o 1x.
W niektórych jurysdykcjach klienci mogą skorzystać z funkcji Kup darmowe spiny, aby przejść od razu do rundy bonusowej, kosztem 80-krotności ich zakładu.
Zombie Carnival™ podąża śladami ostatnich hitów Wild West Gold Megaways™, Cleocatra™ i Little Gem™, które znajdują się w kolekcji ponad 200 tytułów z nagradzanego portfolio gier Pragmatic Play.
Yossi Barzely, Chief Business Development Officer w Pragmatic Play, powiedział:
„Zombi Carnival™, która chwyta wyobraźnię graczy za pomocą żywego motywu i zabawnie przerażających stworzeń, zapewnia ostrożną równowagę między horrorem a humorem, aby dostarczyć naszym widzom wszechstronny produkt. Dzięki kilku naszym ostatnim wydaniom automatów oferujących bardziej zdrowe motywy, Zombie Carnival™ zaburza schemat i zapewnia poczucie różnorodności w ofercie. Jesteśmy podekscytowani tym, jak nabrała ona kształtu”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."