Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2024
Dostawca zakładów sportowych i platform kasynowych, firma Digitain, wyznaczyła kultowego byłego portugalskiego piłkarza Luísa Figo na ambasadora swojej marki.
Zgodnie z umową, Figo będzie współpracować z Digitain przy szeregu kampanii marketingowych i promocyjnych, zwiększających świadomość produktów bukmacherskich.
Figo zagrał ponad 790 razy na poziomie klubowym, trafiając do hiszpańskiej La Liga Barcelony i Realu Madryt, włoskiego klubu Serie A Inter Mediolan i Sporting CP w rodzinnej Portugalii, strzelając w tym czasie ponad 137 goli.
Były skrzydłowy jest również jednym z najbardziej cenionych graczy reprezentacji Portugalii, strzelając 32 gole w 127 występach.
Figo zdobył cztery tytuły La Liga, cztery tytuły Serie A, jeden Puchar Zdobywców Pucharów UEFA i tytuł Ligi Mistrzów UEFA, a także Złotą Piłkę 2000.
„Cieszę się, że mogę być częścią tego nowego partnerstwa i nie mogę się doczekać reprezentowania Digitain. Jest to długoletnia i myśląca przyszłościowo firma gamingowa, której celem jest oferowanie szerokiej gamy udanych rozwiązań gamingowych dla partnerów na całym świecie.” – powiedział Figo.
Założyciel Digitain Group, Vardges Vardanyan, dodał:
„Jeśli chodzi o światową reprezentację firmy z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie zakładów sportowych, czyli Digitain, Figo – chwalony za swoją niezrównaną reputację, imponujące doświadczenie i zwycięską postawę – jest bez wątpienia idealnym symbolem jakość, innowacyjność i skuteczność naszych zakładów sportowych.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."