Playtech zrezygnował z planów przejęcia Caliplay przez notowaną na giełdzie w USA firmę zajmującą się przejęciami specjalnego przeznaczenia (SPAC), co ma na celu stymulowanie rozwoju Caliplay na rynku amerykańskim.
Powołując się na pogarszające się warunki na rynku kapitałowym, Playtech potwierdził, że transakcja „nie jest już realizowana w ten sam sposób”.
Podkreślił jednak, że zarówno zarząd Playtech, jak i Caliplay pracują nad stworzeniem samodzielnej amerykańskiej firmy zajmującej się grami pod marką Caliente, ze szczególnym naciskiem na populację latynoską w Stanach Zjednoczonych.
Według dyrektora Playtech ds. relacji inwestorskich i analizy strategicznej Chrisa McGinnisa:
„Obie strony nadal prowadzą rozmowy z SPAC i jego współpracownikami na temat tej alternatywnej możliwości. Dyskusje są na wczesnym etapie i w razie potrzeby zostaną wprowadzone dalsze aktualizacje.”
Playtech przekazał aktualizację handlową, informując, że firma obecnie handluje, wyprzedzając oczekiwania.
Szczególnie pozytywnym obszarem jest B2B, który jest napędzany silnym wzrostem w obu Amerykach dzięki umowom strukturalnym, w tym z Caliente. Szersze operacje B2B wykazały podobne pozytywne sygnały.
Włoska firma gamingowa Snaitech, którą Playtech kupił w 2018 r., odnotowała dobre wyniki w swojej działalności online, ożywieniu sprzedaży detalicznej i korzystnych wynikach sportowych.
Mówi się, że zarząd jest zadowolony z tego wzrostu w całej firmie i jest pewny perspektyw na rok obrotowy 2022 i później.
Playtech opublikuje wyniki za pierwsze półrocze 22 września 2022 r., a następnie odbędzie się wydarzenie dla inwestorów skupione na Snaitech, a wydarzenie dla inwestorów biznesowych Playtech B2B zaplanowano jeszcze w tym roku.
W lipcu 2022 r. Playtech podpisał partnerstwo w zakresie treści z Resorts Digital Gaming, cyfrowym ramieniem hotelu Resorts Casino w Atlantic City.
Za gamblinginsider.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."