Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
W środę 19 października wystartowała jesienna edycja BLAST Premier Showdown. Osiem zespołów będzie walczyć o możliwość udziału w finałach sezonu. Polską transmisję z turnieju ponownie przygotuje agencja GAM3RS_X.
Wydarzenie BLAST Premier Fall Showdown 2022 to ostatnia szansa na wygranie miejsca w jesiennych finałach cyklu turniejowego BLAST Premier, który zaplanowany jest na listopad bieżącego roku. Zawody pełnią funkcję drugiej szansy dla drużyn partnerskich serii oraz możliwość na pokazanie się składom spoza światowej topki. Rozgrywki ponownie zostały podzielone na dwa regiony – europejski oraz amerykański.
Na liście uczestników europejskiej edycji znajdziemy między innymi Team Vitality, które na początku bieżącego tygodnia objęło pierwszą pozycję w rankingu HLTV. Francusko-duński zespół po raz pierwszy może pochwalić się mianem najlepszej drużyny na świecie, lecz dla organizacji to nie pierwszyzna. Marka wróciła na szczyt po ponad dwóch latach, wypełniając swój plan założony podczas przebudowy dywizji CS:GO. Oprócz nich zobaczymy również Astralis, Heroic, BIG, TYLOO, ECSTATIC, Eternal Fire oraz Sangal. Ostatni zespół wywalczył sobie udział w zawodach w turnieju GAM3RS_X EU Champions, czyli kwalifikacjach obejmujących niemalże całą Europę.
W amerykańskiej edycji wystąpi aż pięć drużyn brazylijskich, jasno ukazując prężny rozwój tego regionu. Jednak największym faworytem są reprezentanci Evil Geniuses. Zawodnicy z Ameryki Północnej pokazali się z bardzo dobrej strony podczas kwalifikacji do Mistrzostw Świata, zajmując w nich drugie miejsce. W turnieju wezmą udział Complexity, EG, 00 Nation, MIBR, Sharks Esports, VERTEX, LOS + oNe oraz Fluxo.
Turnieje BLAST Premier Showdown 2022 odbędą się w dniach 19-23 października. Wszystkie mecze, zarówno z regionu europejskiego jak i amerykańskiego, będą transmitowane w języku polskim na kanale Piotra “Izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch. W gronie komentatorskim, oprócz Piotra, znaleźli się również Radek “Mad1” Florkowski, Łukasz “Hermes” Pożyczek i Michał “MostoW” Mostowiec.
Polska transmisja nie odbyłaby się bez pomocy partnerów. Transmisje wspierać będą takie marki jak Displate – producent jedynych w swoim rodzaju, oficjalnie licencjonowanych metalowych plakatów dla graczy i nie tylko. WK Dzik, który podobnie zadba o liczne niespodzianki na streamach, marka Predator wraz z Media Expert, który przygotował specjalne rabaty na komputery Predator Orion 3000 dla widzów polskiej transmisji BLAST oraz platforma inwestycyjna XTB.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."