Ostatnia aktualizacja: 24 kwietnia 2024
Entain i McLaren rozszerzyli wcześniejsze partnerstwo pary, aby wprowadzić nowy kobiecy nacisk na różnorodność, zwany Drive for Diversity.
Rebecca Constable, dyrektor ds. doświadczeń ludzi w McLaren Racing, przemawiała na wydarzeniu zorganizowanym przez Entain i z udziałem Gambling Insider w Londynie, gdzie wraz z dyrektorem generalnym Entain, Jette Nygaard-Andersen, ogłosiła nowy nacisk na różnorodność.
Nowy program ma na celu promowanie większej liczby kobiet do pracy w branży technologicznej.
Podczas wydarzenia McLaren i Entain ujawnili, że obaj skupiają się na kobietach „przekwalifikowujących się lub podnoszących kwalifikacje”, które obecnie pracują w branży technologicznej, kobiety powracające do branży po „przerwie w karierze” i chcące zobaczyć większą liczbę młodszych kobiet studiujących „STEM- oparte na przedmiotach (nauki ścisłe, technika, inżynieria i matematyka) w szkolnictwie wyższym”.
Ponadto w ramach kampanii para sfinansuje sześć staży w ramach rocznego programu.
Podczas swojej prezentacji Constable powiedziała:
„Przeoczamy tak wiele talentów dla ludzi, którzy naprawdę chcą to zrobić, ale nie mają pojęcia, jak się do nich dostać. Ten program z Entain mówi o tym i daje wspaniałe możliwości”.
McLaren i Entain współpracują ze sobą od maja 2021 roku, kiedy gigant hazardowy i zespół wyścigowy połączyli siły, co spowodowało, że McLaren ma na swoich pojazdach F1 spółki zależne Entain, Party Casino i logo PartyPoker.
Paris Anatolitis, dyrektor zarządzający Party Brands i dyrektor handlowy w Entain, powiedział o początkowej umowie:
„Chcemy, aby Party było miejscem docelowym dla klientów z całego świata, którzy lubią gry i dzielą się doświadczeniami związanymi ze sportami i zajęciami, które kochają”.
Od tego czasu McLaren i Entain ściśle współpracowali nad kilkoma innymi połączonymi promocjami; w tym Entain wypuścił ekskluzywną zawartość dla McLarena w zeszłym roku.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."