Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022
Największy polski operator STS i dostawca sztucznej inteligencji Future Anthem wspólnie uruchomili nowy produkt do personalizacji zakładów sportowych w czasie rzeczywistym.
Dzięki nowej umowie STS wykorzysta „prognozę wyjścia w czasie rzeczywistym, aby w pełni zautomatyzować premiowanie i komunikację z graczami w momencie, gdy zakład gracza zostanie rozstrzygnięty”.Future Anthem poinformował, że nowy produkt został dostarczony w ciągu 12 tygodni od otrzymania niezbędnych danych.
Future Anthem CPO Ian Tibot powiedział, że wiele firm z branży zakładów sportowych dyskutowało o personalizacji, ale żaden z nich nie opracował produktów, które naprawdę oferowałyby personalizację.
„Personalizacja w branży zakładów sportowych to słowo używane od dawna, ale nigdy nie stało się rzeczywistością” – powiedział. „W ramach naszego udanego finansowania serii A w tym roku wyraźnie mieliśmy ambicję przewodzenia ewolucji branży w kierunku dostarczania spersonalizowanych doświadczeń graczy.
„Nasza wizja została doskonale uzupełniona ambicją STS, aby zaangażować się w mapę drogową personalizacji w czasie rzeczywistym, a praca z tak myślącym przyszłościowo partnerem była przyjemnością”.
CEO STS Mateusz Juroszek powiedział, że umowa pokazuje zaangażowanie jego firmy w poprawę doświadczenia gracza.
„W STS dążymy do zapewnienia naszym graczom jak najlepszych doświadczeń” – powiedział. „Cieszymy się, że możemy współpracować z liderem sztucznej inteligencji Future Anthem, aby pomóc nam rozszerzyć naszą spersonalizowaną ofertę w czasie rzeczywistym.
„Partnerstwo pokazuje nasze ciągłe zaangażowanie w ulepszanie każdego momentu gracza. Dziękuję mojemu zespołowi w STS, który współpracował z Future Anthem, aby rozpocząć tą współpracę”.
W trzecim kwartale tego roku STS odnotował przychody brutto z gier w wysokości 162 mln zł (29,5 mln GBP/33,7 mln EUR) co jest najwyższym dotychczasowym wynikiem kwartalnym.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."