Ostatnia aktualizacja: 2 stycznia 2023
Playtech, wiodąca na świecie firma zajmująca się technologią hazardową, nawiązała współpracę z BetVictor Group, jedną z wiodących europejskich firm hazardowych online, aby udostępniać nowe treści klientom w Wielkiej Brytanii.
W ramach nowej umowy treści Playtech Casino i Live Casino zostaną udostępnione we wszystkich markach, na które Grupa BetVictor posiada licencję i które prowadzi w Wielkiej Brytanii, BetVictor, Parimatch, Heart Bingo i wkrótce wprowadzonym talk SPORT BET.
Klienci BetVictor Group będą mieli dostęp do pełnego zestawu gier Playtech, wraz z funkcjami przesyłania wiadomości i promocji. Gracze mogą również liczyć na trzy stoły poświęcone Mistrzostwom Świata 2022, które zostaną zaprezentowane jeszcze w tym roku, aby zbiegły się z turniejem.
To nowe partnerstwo jest pierwszą współpracą dwóch liderów branży na rynku brytyjskim. Wraz z BetVictor Group planuje również wejście na nowe rynki, takie jak Ontario z marką BetVictor B2C i Niemcy z marką BildBet, między innymi, istnieje ekscytujący potencjał do dalszej współpracy między Playtech i BetVictor Group oraz możliwość wprowadzenia treści Playtech do jeszcze większej publiczności.
„Jesteśmy dumni i podekscytowani współpracą z BetVictor, jedną z wiodących firm hazardowych na świecie. To partnerstwo ma dla nas ogromne znaczenie strategiczne, dając nam środki do docierania do coraz większej liczby graczy z naszymi innowacyjnymi treściami w całej Wielkiej Brytanii. Kluczem do sukcesu Playtech jest nasza zdolność do budowania i utrzymywania partnerstwa z innymi liderami branży, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z BetVictor, którego silne wartości w dużym stopniu pokrywają się z naszymi”
– powiedział George Voyatzis, wiceprezes ds. handlowych w Playtech.
„Playtech jest od dawna kluczowym graczem w branży i bardzo się cieszymy, że rozpoczynamy nowe partnerstwo z firmą. Dzięki partnerstwu rozszerzymy naszą ofertę treści kasynowych i na żywo oraz asortyment produktów dla naszych oddanych graczy w całej Wielkiej Brytanii. W przyszłości mamy nadzieję jeszcze bardziej wzmocnić to nowe partnerstwo, wspólnie wchodząc na nowe rynki i dostarczając bardziej ekscytujące i innowacyjne treści naszym klientom na całym świecie.”
– powiedział Turlough Lally, dyrektor ds. e-Gamingu w BetVictor.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."