Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2023
FanDuel, potentat na rynku zakładów w USA, ogłosił w środę, że jej klienci mogą teraz uzyskać dostęp zarówno do zakładów wyścigi konne, jak i tradycyjnych zakładów sportowych za pomocą jednego konta po udanym „soft launch” jaki miał miejsce zeszłym tygodniu.
Firma ogłosiła iż dzięki temu FanDuel stał się pierwszym amerykańskim bukmacherem oferującym tę funkcję.
Użytkownicy będą mogli obstawiać i oglądać streaming z wyścigów w FanDuel TV i innych treści wyścigowych, do których firma ma prawa. Oprócz wyścigów konnych na żywo przez cały rok „z najlepszych torów w całym kraju”, klienci FanDuel Sportsbook będą mogli po raz pierwszy obstawiać Kentucky Derby za pośrednictwem zintegrowanej platformy w 2023 roku.
Dotychczas klienci zakładów sportowych byli zmuszeni do otwarcia oddzielnego konta i utrzymywania oddzielnego portfela na zakłady na wyścigi konne w FanDuel Racing lub TVG.com.
Wspólny portfela/konto konta jest obecnie dostępne dla klientów FanDuel w Nowym Jorku, Illinois, Indianie, Maryland, Zachodniej Wirginii, Wyoming, Michigan, Kolorado i Wirginii. Firma planuje rozszerzyć ją na kolejne stany na początku przyszłego roku.
Amy Howe, CEO FanDuel Group, skomentowała: „
Wyścigi konne to duża część naszego DNA. To znacząca okazja, aby zaprezentować sport szerszej, zaangażowanej publiczności w znanym środowisku”.
Wyścigi konne to popularna oferta Flutter Entertainment, spółki do której należy FanDuel Group, w ramach zakładów sportowych w Wielkiej Brytanii i Australii.
Na początku tego roku FanDuel uruchomił FanDuel TV, zmieniając markę swojej sieci TVG, która skupiała się prawie wyłącznie na wyścigach konnych i dodając więcej treści sportowych i zakładów sportowych, w tym „Up & Adams” z Kay Adams, „Run It Back” skoncentrowany na NFL ” z Michele Beadle i Shamsem Charanią, a także „More Ways to Win” z udziałem Lisy Kerney.
FanDuel TV transmituje wyścigi z Churchill Downs, Santa Anita Del MAR, Keeneland, Gulfstream Park i kilku innych dużych amerykańskich i międzynarodowych obiektów wyścigowych
źródło: yogonet
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."