Ostatnia aktualizacja: 10 stycznia 2023
Kilka dni temu bukmacher PariMatch został sponsorem brazylijskiego klubu Botafogo FR! Logo bukmachera trafiło na koszulki graczy.
Botafogo de Futebol e Regatas podpisało umowę partnerską z Parimatch i przez następne dwa lata logo bukmachera będzie widniało na strojach graczy. Umowa jest największą umową sponsorską klubu Campeonato Brasileiro Série A w jego 128-letniej historii.
Botafogo 🤝 @ParimatchBrazil
Clube anuncia patrocinador master! Que seja o início de uma parceria vitoriosa!
Leia mais em nosso site: https://t.co/v14etr782j pic.twitter.com/GLFjNyeb9I
— Botafogo F.R. (@Botafogo) January 6, 2023
W przypadku Parimatch umowa rozszerza jego portfolio sponsoringu, ponieważ Botafogo dołącza jako partner marki do takich angielskich gigantów jak Chelsea, Leicester City, Newcastle United i Aston Villa.
„Botafogo, najbardziej tradycyjny klub brazylijskiej piłki nożnej, przywraca teraz swoją obecność w światowym futbolu, współpracując z klubami Eagle Football na całym świecie i poprzez partnerstwa ze sponsorami, którzy mają wizję świata w synergii. „Cieszymy się, że jesteśmy klubem wybranym przez Parimatch, globalnego giganta bukmacherskiego, do rozszerzenia swojej działalności na Brazylię i Amerykę Południową. Nasi nowi partnerzy Parimatch wkrótce dowiedzą się, jak to jest być Wybrańcem”. – skomentował John Textor, prezes Eagle Football – holdingu, do którego należy Botafogo
Anton Rublievskyi, dyrektor generalny Parimatch International, zauważył:
„W Brazylii piłka nożna to nie tylko gra – to zjawisko kulturowe, które łączy ludzi. Łączy młodych i starych, kobiety i mężczyzn, bogatych i biednych, sprawiając, że krew szybciej płynie w ich żyłach, gdy oglądają lub grają w swoją ulubioną grę. Szukaliśmy drużyny, która podziela nasze wartości, ma bogatą historię, wiernych fanów i WIELKIE ambicje na przyszłość. Jesteśmy pewni, że znaleźliśmy WŁAŚCIWEGO – Botafogo. To dla nas wielki zaszczyt dołączyć do tego zespołu i wspólnie zdobywać nowe wyżyny! Rozpocznijmy nowy rok mocno i kontynuujmy wspieranie i rozwój branży sportowej w Brazylii”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."